16 Nisan 2012

Dramatik Bir Aşk Hikayesi: Bir Öküz Sevdim.

Bunca harfi, bunca satırı yorarak tükettiğim adamın aradan geçen onca zamanda değişebileceğine ihtimal vermek ne büyük aptallıkmış. Cümle alem bu nasıl aşkmış, bu nasıl tutkuymuş deyip anladı da benim nasıl sevdiğimi, yazılarımın öznesi anlamadı gitti. Anlayacağı da yok. Aman iyi ki de yok. Ben zaten onu değil, birini böylesine delice sevmeyi özledim.

Perşembe akşamı mesaideydik. Sevgiliyken bana sürekli mırıldandığı, hatta sürekli o şekilde hitap ettiği Ferhat Göçer'in "Aşkların En Güzeli" şarkısı radyoda çıkınca "Bu şarkıyı dinlediğimde hep sen geliyorsun aklıma, umarım iyisindir Birol" mesajıma "Güzel şarkı, halı saha maçım var ben de ona yetişmeye çalışıyorum" cevabını veren biri, ayrılığımızın üzerinden geçen 1,5 yılda öküzlüğüne, moronluğuna, odunluğuna dair hiçbir şey kaybetmemiş hatta üzerine katarak istikrarla devam ediyor demektir.

Güzel şarkıymışmış! Allah razı olsun bilmiyordum iyi ki söyledin. Neyse ki halı saha maçına gidiyormuşsun sosyalleşme konusunda bir ilerleme kaydetmişsin. Adına çok sevindim hatta gözlerim yaşardı. Ben ara ara aklıma geldiğinde ne zaman böyle bir mesaj atsam verdiğin o gerizekalı cevaplar sayesinde aman iyi ki ayrılmışız, seninle ömür mü geçerdi lan!! diye düşünmekte yanılmadığımı bir kez daha anlıyorum. Keşke bir kere de ben yanılsaydım. Bir beklenti içermeyen, tamamen bak ne olursa olsun ben hâlâ seni hatırlıyorum, hem arada bir hal hatır soracak hukukumuz var ya buna güvenerek yazıyorum niyetiyle yazılan bir mesaja böyle ahmakça bir cevap vereceğine hiç vermeseydin daha iyiydi. Boşuna dememiş atalarımız can çıkar huy çıkmaz diye.. Sen hâlâ aynı tas, aynı hamamsın. Üzerine yoğurt döksem cacık olmaz senden. Nasıl sevdim ben seni, neyini sevdim bilmiyorum. Bu koca kafama sıçayım ben!!! En cıvığından hem de!!!

6 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. bursalı bir blogger buldum yaşasııınnn...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bursa'lu bir blogger bulduğuna sevinen birini buldum yaşasın :) Hoşgeldin öyleyse :)

      Sil
  2. SERAY HOŞSEVER: porselen bebek suratlım :)))) ay çok güldüm Cellmam ya yaşa sen eme :)))

    YanıtlaSil
  3. Gülmekten yazamıyorum yaa manyaksın sen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana bilmediğim bir şey söylee mihrii :)

      Sil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top