15 Mayıs 2012

Talihim Yok Bahtım Kara

Bugün sevgilisiz geçen 585.gününü yaşayan esas kızımızdan Selamlar Blogcum

Bence de oha yani. Haftasonu 91 doğumlu kuzenim bile evlendi. Ben yerinde say kıt'a dur bir ki! Yani tamam ben çok güzel bir hatun olmayabilirim hatta çirkin bile olabilirim ama ağzı laf yapan, zeki, enerjik ve kımıl kımıl bir kızım. Üstelik ofsaytı da biliyorum, futbolu da seviyorum. Daha ne haa daha neeeee yetmez mi? Benim neyim eksik lan ben niye yalnızım bu kadar uzun zamandır aq. Sorunlu muyum ben? Ya da kartladım da farkında mı değilim? Kaz ayaklarım da çıkmadı daha gerçi ama. Poouffffff!

Çok mu komik ya da çok mu tuhaf? Sevgilim olmasını çok istiyorum. Aşık olmayı daha da çok. Her şeyi rahatça yaşayabilme imkanım varken ve benim bu her yaşın bir güzelliği var en güzel çağımdayım günlerimi evde küflenerek geçirmem adalet mi ya! Ailemle yaşarken bir yerlere gitmek, bir şeyler yapmak için ıkına ıkına izin alma durumlarım varken ve arada ufacık da olsa yalan söylemek zorundayken her şey daha mı güzeldi? Yarabbi ben ne günah işledim de beni sevgilisizlikle sınıyorsun. Tövbeler tövbesi. Affet bu aciz kulunu. Dualarını kabul et. Çünkü ben artık sinemaya ve tiyatroya yalnız başıma gitmekten gerçekten sıkıldım. Gişedeki görevlilerin bir tane bilet dediğimde yüzüme acıyarak bakmalarından da. Botanik parkta bisiklet sürmeye gitmek de zevk vermez oldu. Ne zaman gitsem çiftli bisikletlerde aşk böcükleri böyle etrafa kalpler saçan modda geziyorlar. Her ağacın altında, her çalının dibinde tepişen bir çift görmekte cidden koymaya başladı. Ben yalnız başıma da bir şeyler yapmaktan zevk alıyorum dedim hep etrafa gülücükler dağıttım ama bu kadar uzun sürmeyeydi iyiydi. İsyan moduna geçmem an meselesi. Alışveriş manyağı olan ben artık yatırım yapacak duruma geldim. Alışveriş yapmıyorum o derece yani. Zaten benimle alışverişe çıkan öyle elleri kolları dolu AVM'lerde gezen bir sevgilim hiç olmadı. Haydi buna takdir-i ilahi dedim ses etmedim hiç. Elimdekiyle yetinmeyi bildim. Sonra regl ve pms dönemlerimde nazımı geçireceğim kimse yok. Sarılmayı, özlemeyi, kıskanmayı özledim. Ve bunların pek tabi karşılıklarını. Birinin koynunda uyumayı, gecenin bir kör vakti uykumdan uyanıp sanki yanımdaymış gibi ensemde nefesini hissetmeyi özledim. Mis gibi kokan karamelli dudak balmım da piç oldu resmen. Öpüşmeye teşvik eden bu ürünü kışın çatlayan dudaklarımı koruma amaçlı kullanmış olmam ne acı. Çok uzun zaman oldu kimseyle öpüşmüyorum. Öpüşmeyi özledim. Hayal kurmayı da özledim kavga etmeyi de. Montofon gibi yaşamaktan çok sıkıldım. Heyecanlanmayı özledim yaa ben. Ve daha bir çok şeyi...

İş yoğunluğu, hastalıklar, şunlar, bunlar, ekonomik durumlar derken en yakın arkadaşımın sevgili yapması da üzerine eklenince uzun zamandır yeni bebelerle tanışacağımız sosyal ortamlara da giremez olduk. İnternette yılmadan usanmadan devam ettirdiğim arayışım her geçen gün yok ya ben birini bulamıcam deyip yitirdiğim umuduma, azalttığım kriterlerime, yüzünü ezberlerdiğim tiplerle 45yaş ve üstü babam yaşında adamların bana hayran olması da eklenince bende ki şansa bolca saydırarak bu macerayı sonlandırdım. Clark Kent'imi Online People'da bulamayacağımı acı da olsa anladım. Bende ki şans çöldeki bahtsız bedevide yok anasını satayım. Uzun zamandır hoşlandığım bir herif vardı öyle arkadaş mıyız neyiz ne idüğü belirsiz modda takılıyorduk o da kendine sevgili yaptı ve ben dımdızlak kaldım ortada. Şöyle bokunu çıkarana kadar yaşayacağım dünya yansa umrum olmayacak, ayaklarımı yerden kesecek, başımı döndürecek, aklımı başımdan alacak gerçek bir aşk istiyorum. Sevgili Clark Kent elma dersem çık armut dersem çıkma. Elmaaaaaaaa!!!!!!!!!!

Bir söz vardı hani gerçek aşk onu en az beklediğinde mi geliyordu neydi? Öyle bir şeydi işte. Hah işte o sözden yola çıkarak: Aşk falan beklemiyorum ben ya. Aşka inanmıyorum da zaten. Yok öyle bir şey. Erkeklerden de nefret ediyorum Sevgili kahrı da hiç çekemem. Hahaay yoksa elimi sallasam ellisi! şeklindeki aslında kendimin bile inanmayacağı fikirleri bilinçaltıma yerleştirip, masusçuktan kaderi kandırıp Aşk Totemi yapmaya ve sevgili adayımın bana geleceği günü beklemeye koyuldum. Madem bu aşk denen meret beklemediğin anda geliyormuş ahanda beklemiyorum. Valla billa.
Bu da gol olmazsa sonum İzdivac programları demedi demeyin. Sıçtığım resmidir. :S

18 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. beklemiyosun ama cagiriyorsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklemiyorum diyorum çağırmıcam demiyorum ki :D

      Sil
  2. cagir kiz caya cagir kahveye cagir :p gelirim bak haha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşkı çağırıyorum ben Ferhat ya sen aşk mısın dostum :)

      Sil
    2. ask degilmiyim bea :D her tarafim sardi cimbom aski

      Sil
  3. Ay, okurken gözlerimden yaşlar geldi, ilahi yani:)) Kendine karşı niye bu kadar acımasızsın ki, tamam 585 gün az bi zaman değil ama öyle küflenme falan yapacak kadar da uzun değil:))Son sözlerine katılıyorum ama, gerçekten hiç beklemediğin zamanda gelir aşk. Hep öyledir, bazen geldiğini anlamazsın bile, olan olur, aşık olmuşsundur çoktan.Sen içini ferah tut ve bırak bu düşünceleri. Aklın ne zaman gerçekten bu düşünceden tamamen ayrılırsa o gün aşık olacağın adamla karşılacaksın bence, sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya işte biraz acitasyon yapayım dedim belki evren duyar sesimi de benim aşk dualarımı öne alıverir diye heheheh :) O düşüncelerden kurtulmak istiyorum artık. Şaka bir yana evde kaldığımı düşünmek gerçekten sinir bozucu :)

      Sil
  4. Büyüklerin bir lafı vardır. Hayırlısı...
    Benden de o olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım her şeyin başı o :) Teşekkürler :)

      Sil
  5. supercellma valla yokluğu dert ama varlığı da ayrı dert be ciciş :) geç olsun ama güç olmasın inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy canımsınn sağol tatliş :) Amin diyorum hayırlısıyla

      Sil
  6. çok güzel çok beğendim kalbine sağlık konu aşk :) ya bende aynı durumdayım ve kendim için hatta senin içinde dua etmeye devam edeceğim ama kesinlikle doğru hayatta mucizeler hiç beklenmedik anlarda oluveriyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler su'cum, evet konu en muzdarip olduğumuz konu. Hepimiz aynı bokun lacivertini yaşıyoruz :D

      Sil
  7. keyifli bir yazıydı. teşekkür ederim. ama bu durumun aslında blog adında saklı bence. sen "süper" sin. eşiyle çoluğuyla çocuğuyla uçan bi süpermen gördün mü ? Yada Batmobile sevgilisiyle binip bebekte 3-5 tur atıp olmadı sinema yapan Batman ? göremezsin.

    Süpersen.. yalnızsın demektir.

    saygılar. :=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne harika bir yorum! Tekrar tekrar okudum. Durum hakkındaki tespitin çok doğru, katılıyorum. Süper olmak, yalnız olmaya değer :) Çook teşekkürler!

      Sil
    2. etkiye tepki bir yorumdu. öyle güzel öyle akıcı öyle keyifli yazmışsınki saniyelerimi aldı okumak.Keyifli diğer yazılarını da beklemekteyim.
      saygılar.

      Sil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top