12 Haziran 2012

Mim - Mutluluğun Resmi



Biriciğim Biricit sayesinde bu bol görselli mimden de nasibimi almış bulunmaktayım. Buyrun bakalım resmini çizemediğimiz ama postunu yapabildiğimiz mutluluk benim için neymiş, nelermiş...

Kendimi en iyi hissettiren şeylerin başı duş yapmak

Vazgeçemediğim parfümüm Kenzo Leaupar
renk renk ojelerim...

Bol malzemelisinden Pizza
Mantar soslu Tortellini
Bonibon
Caramelatte... ve karamelli her şey. Yatıya giderim yani o derece manyağıyım :P

Dostlarla Fasıl & Eğlence

Dans Etmek çıstık çıstıkkkk

Kokko reç Koko Koko
Midye Dolma


Hayallerimin şehri Pariiiis anneeeeemmmm :P
evde yayıla yayıla film keyfi... 
Kankalarla tabuu oynamak...
Hamak keyfiiii
Sonsuza Kadar Tek Aşk B♥U♥R♥S♥A♥S♥P♥O♥R
Bursaspor demişken hastasıyım Sebastian Pinto'nun ♥

PowerFm
özellikle de PMT


Cuma gecesi keyfi Yalan Dünya
 
Sarılmak... Sıkı Sıkı...
Bi türlü sobeleyemediğim Aşk...
Ve mutluluk adına fotoğraflayamadığım daha binlerce şey...

Hmm peki ben kimlerin mutluluk postunu merak ediyorum?
Patria, Denizin Yıldızı, Cep Venüsü, Ruj Butik ve Kantemori
Mimledim siziiiiiiiiiiiiiiii :)
Haydi pamuk eller mouse'lara fotoğraf seçmeyee, kolay gelsin anacım :)

14 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. umarım hayallerine arzularına kavuşursun...
    bazı resimlerini çalabilirmiyim ? izin varmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangilerini? Bana ait olanların üzerinde filigranla blogumun adresi yazıyor, diğerlerini netten aldım zaten...

      Sil
  2. çok eğlenceli bir post olmuş =)
    banada beklerim =)

    YanıtlaSil
  3. ne güzel şeyler bunlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim dünyam tabisi de gözel olacak :D

      Sil
  4. Annaaaaaaam mimlendim ya kıııızzz :)))) Ha ha ha çok şükür dostlar benim de artık mimlenmiş halim var :) (du ben bunu başlık yaparım yahu) Aldı mı beni şimdi bi telaş, valla da bi daha baktım gerçekten adım var mı diye:) Teşekkürler... öpüyorum muck muck...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahhh kıyamam sana ben :)
      Deniz bu mimden iyi işler çıkarır dedim kendi kendime :) kolay gelsin şekerim mucxx :*

      Sil
  5. sana bişi diyim mi ben seni çok geç bulmusum bu blog dünyasında ama iyikide bulmuşum ne kadar neşeli ve içten yazıosun sen ya bayıldım valla,her zaman böyle neseli olmanı dilerim.harika bi mim yazısı olmus ellerine sağlık.:)
    dayatılanda gormustum bı mim yazısında ordan kesfettım senı bu arada :)
    kantemoriyi mimlemişin ya o Türkiye'de deıl su an yurt dısında oraya yerlestı ama net bağlanmasını beklıor gelınce kesınlıkle yapacak ama :)
    sevgiler supercellmacım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim ya sağol varol ne diyim iyi olan ne varsa ondan ol işte! Şükür kavuşturana diyor ve kucak dolusu öpücüklerimi fışkırtıyorum sana <3

      Sil
  6. Kenzo parfümü mutlaka bir kokluyacagim birdahaki parfümeri gidisimde, daha önce hic görmemistim ; )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir kokladım koklayış o koklayış :) Benle bütünleşti artık :)

      Sil
  7. parisssss anneeeeeeeemmm den sonrasını okuyamadım gülmekten. alemsin yeminlen. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehehehehe ben de çok güldüm o kısmına :) Manyağın tekiyim ben. Evet evet :)

      Sil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top