12 Temmuz 2012

Miniğimiz Cennete Gitti :(

Biz kucağımıza alıp kokusunu içimize çekeceğimiz günü heyecanla beklerken hastaneden acı haber geldi...

Meleğimiz ait olduğu yere gitti. Ama onun minicik bedenini nasıl toprağa vericez? O orda yalnız korkmayacak mı? Daha bir hafta önce açtığı göz kapakları karanlıktan ürkmeyecek mi?

Boğazımda düğümlendi kelimeler.

49 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Kimin neyi, of benimde cümlelerim düğümlendi aynı şekilde ne desem bilemedim. Bazıları doğuştan şanslıdır derler, daha dünyayı görmeden gerçek melek olur ve ailelerini orada heyecanla beklerlermiş tatlım.

    YanıtlaSil
  2. offffff ne diyeceğimi bilemedim şimdi ben :( sabırlar diliyorum size..

    YanıtlaSil
  3. Başınız sağolsun supercellma :s
    okurken nasıl kötü oldum...

    YanıtlaSil
  4. Ailesine şefaatçi olur inşallah geride kalanlara rabbim sabır versin.

    YanıtlaSil
  5. Başınız sağolsun :( Allah sabırlar versin canım :(

    YanıtlaSil
  6. ayy canım çok üzüldüm yaaa, Allah sabır versin size. Önceki yazını hatırlıyorum erken doğmuştu :( Tanımadığım halde ben ağlıyorum burda, inşallah çabucak atlatırsınız...

    YanıtlaSil
  7. başınız sağolsunn :( üzüldüm çok

    YanıtlaSil
  8. çok uzgunum sabırlar dılıyorum

    YanıtlaSil
  9. Başınız saolsun canım, çok üzgünüm...

    YanıtlaSil
  10. Çok üzüldüm. Allah sabır versin. Başınız sağolsun.

    YanıtlaSil
  11. başın sağolsun canım.

    YanıtlaSil
  12. Başınız sağolsun selmacım, bazen diyorum biz de mi bebekken direk cennete gitseymişiz... En azından cennette olduğunu biliyoruz, allah ablana da sabır versin...

    YanıtlaSil
  13. başınız sağolsun..allah sabır versin.. yazgısı böyleymiş..kabullenmekten başka çare yok..

    YanıtlaSil
  14. Söyleyecek söz yok, kelimeler kifayetsiz... Allah sabır versin... :(

    YanıtlaSil
  15. Çok üzüldüm...
    Biz de yeğenimi kaybetmiştik böyle.. Kötü, büyük haksızlık.

    YanıtlaSil
  16. Canım benim Allah sabırlar versin , söylenecek pek bişi bulunmaz böyle anlarda .

    YanıtlaSil
  17. başınız sağolsun, allah sabır versin.

    YanıtlaSil
  18. çok üzüldüm.Sabır diliyorum.

    YanıtlaSil
  19. Allah sabır versin, başınız sağolsun... Günahsız bir melek oldu o şimdi, peygamberimizin yanındadır, mutludur...

    YanıtlaSil
  20. Çok üzücü,sabırlar diliyorum.Başınız sağolsun:((

    YanıtlaSil
  21. Başınız sağolsun Selmacım. Allah sabır versin.

    YanıtlaSil
  22. cnm inan çok üzüldüm ,başınız sağ olsun.o gerçek bir melek artık..Rabb'imin yanında

    YanıtlaSil
  23. böyle on dakika ekrana baktım. sonra elim klavyeye gitti, başın sağolsun demek istedim. ama bi canı kaybettikten sonra kendi başının sağlığını düşünecek kadar bencil olmamalı diye düşündüm.. söyleyecek başka birşey bulamadım.. allah kederinizi azaltsın inşallah..

    YanıtlaSil
  24. İnsan ne diyeceğini bilemiyor. Sabırlar dilerim.

    YanıtlaSil
  25. Ne desem bilemedim:(Allah hepinize sabır versin:(

    YanıtlaSil
  26. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  27. Sabırlar diliyorum.Hayat boyunca taşınacak ancak zamanla hafifleyebilecek bir acı bu çünkü...

    YanıtlaSil
  28. Allah sabirlar versin ,sefaatciniz olur insallah.

    YanıtlaSil
  29. Ah be güzelim, ne diyeyim şimdi ben sana, teselli olmuyor ki hiçbir cümle kaybetme acısına :(
    Allah hepinize sabır versin....

    YanıtlaSil
  30. Başınız sağ olsun, üzgünüm:(

    YanıtlaSil
  31. Hepinize çok teşekkürler, çok teşekkürler :(

    YanıtlaSil
  32. başınız sağolsun .

    bebeğimiz cennete gitti melek oldu .

    YanıtlaSil
  33. çok yakın bi arkadaşım doğum yapacağım diye gittiği hastanede bebeğinin 4-5 gün önce karnında öldüğünü öğrendi..
    bebeğinin ölüsünü bile göremeden toprağa kondu özellikle göstermediler anneye..
    o kadar büyük bi acı yaşadı ki anlatamam.
    şimdi ikinci bebeğini kucağına aldı o da vefat edende oğlandı yenidoğanda..

    başsağlığı umut ve bol sabır diliyorum...

    YanıtlaSil
  34. sözün bittiği yer... Allah sabır versin.. mekanı cennet olsun zaten öyledir gerçi..

    YanıtlaSil
  35. Allah sabırlar versin Selmacım. Çok zor! Ölüm zor! Yaşına, yaşadıklarına, yaşayamadıklarına yanıyor, kim olursa olsun hiçbir şekilde yakıştırmıyorsun bu sonu gidene...
    Başınız sağolsun...

    YanıtlaSil
  36. Allah sabırlar versin Selmacım..cok uzuldum:( minik,melek olmus.. Basınız sagolsun kuzum, Allah sabır versinn :((

    YanıtlaSil
  37. Başınız sağ olsun. Çok üzgünüm:(
    Hepinize sabır diliyorum.

    YanıtlaSil
  38. offf....
    Allah sabır versin :(

    YanıtlaSil
  39. allahcc rahmet eylesin. sizlere sabır dileklerimle çok üzüldüm. Başınız sağolsun.

    YanıtlaSil
  40. İslam Büyükleri diyorki;
    Buluğ çağına gelmeden vefat eden çocuklar, berzah aleminde,yani öldükten sonra ilk ayak basılan alemde, bir nevi cennet hayatı yaşarlar.

    Bu çocuklar kıyamet gününe kadar Cennet hayatı yaşarlar da peki Kıyamet günü ne olur? Kıyamet Günüde; Melekler , çocuklara Cennete girmelerini söylerler.Çocuklar , peki Anne-Babamız nerde? diye sorarlar.
    Melekler çocukların bu sualine şöyle cevap verir.Onlar sizler gibi günahsız değiller,verecekleri hesaplar var.
    Çocuklar ağlaşır ve Anne Babamızı almadan gitmeyiz derler.
    O zaman Yüce Yaratıcımız çocuklara der ki ; Ey yavrular,haydi gidin,Anne Babanızı da alıp Cennete girin.

    Size ve eşinize bol sabırlar diliyorum.Yüce Yaratıcımız , hakkınızda hayırlısı ne ise,sizlere onu nasip etsin.

    YanıtlaSil
  41. :( çok üzüldüm allah sabır versin

    YanıtlaSil
  42. çok üzüldüm ya :(( allah sabırlar versin

    YanıtlaSil
  43. Allah sabır versin :( kötü oldum...

    YanıtlaSil
  44. çok üzüldümmm:( Ne desem bilmem ki...Söz konusu böyle bir kayıp olunca kelimeler anlamını bile yitiriyor gibi geliyor bana .Allah sabır versin ,başınız sağolsun :((

    YanıtlaSil
  45. canım benım basınız sagolsun hep sizinle olucak o kalbınızde yasıcak ...


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  46. Kıyamam ben ona ,nur içinde yatsın Annesine sabırlar diliyorum başınız sağolsun, isterse karnında olsun yinede verdiği acı çok büyük minicik bedeni üşürmü diye hep düşünecek annesi ,şimdi ağlayacaktı şimdi gülecekti:( off kötü bir durum sabırlar diliyorum ,bol bol dua...

    YanıtlaSil
  47. uff haklısın hayat böle bazen acılı ve acımasız.

    YanıtlaSil
  48. Allah anne-babasına ve yakınlarına sabırlar versin. Çok zor bir durum. Acınız büyük. Kelimeler yetersiz. Duyguları anlatmak güç. Sadece Allahtan rahmet diliyorum. Mekanı cennet bahçeleri olsun inşallah.
    fatoscatadlar.blogspot.com

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top