20 Ağustos 2012

Size bugün bize her gün :)

Teknolojinin bütün imkanlarını sonuna kadar kullanan Supercellmadan İyi Bayramlar Blog

Dün akşam iftar saati itibariyle geldiğim baba evimde kolonya-çikolata-tatlı-kahve-su-gazoz ve türevi ikramlarda bulunmak, gelen-giden, sevdiğim-sevmediğim herkesle bayramlaşmak zorunda kalmaktan ötürü baya yoğun bi Bayram programı geçirdim. Öyle ki bayram gelmiş neyime diyip isyan edesim geldi yani. Allahtan bu geçici bir durum yoksa bayram çekilir çile değil. Yarın kahvaltıdan sonra topuklayıp bayramın kalan kısmını canım arkadaşım DenizinYıldızı'nın doğum günü hediyesi olan Ice Age serisini evde tek başıma malak gibi yatıp izlemek için sabırsızlanıyorum. Akşama da mübarek 11 ayların sezon açılışı var. Şu an yolda olan ve bayram ziyaretlerinde ikram edilen tatlıları geri çevirmekten yorgun düşen ben diyorum ki; "Bayramlar unuttuğum kişileri hatırladığım gün değil, çok sevdiğim, özlediğim, unutmak istemediğim insanları mutlaka andığım özel bir gündür."
Yarın sayfalar dolusu postlarla karşınızda olmak üzere -e napalım cep telefonundan ancak bu kadar oluyor- şimdilik tüm sevenlerime iyi bayramlar...
Muahhh! kalp kalp kalp

P.S. Bu arada e-postayla yayın gönderme diye bir özellik var ve ben ahanda şu anda onu kullanıyorum, bilmeyenlere duyrulur!


19 Ağustos 23:58
Bu e-posta Samsung Mobil cihaz ile gönderilmiştir.

3 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. bol kitaplı, sakin bir şekilde iyi bayramlar.

    YanıtlaSil
  2. Canım maillerine bir baksan olur mu? Şu işi bir netleştirelim :))

    YanıtlaSil
  3. cnm geçmiş bayramın kutlu olsun :)

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top