15 Ekim 2012

Bir gün 36 saat olsa ya da benim birkaç tane daha kolum?

Cuma akşamı şirketten arkadaşlarla toplaştık. Sonrasında küçük ablama gittim ve yeğenlerimle pijama partisi yaptık. Annem ve ablam da kusur kalmadı tabi. Cumartesi öğleden sonra uyandım ve güzel bir abla kahvaltısı yedim en bol çeşitlisinden. Sonra da kuzenlerle başlattığımız güne gittik. Bir sonraki gün Kasım başında bende ama Allahtan kim ne yiyecekse dışarıdan sipariş veriliyor beni sadece ne tatlı yaparım tasası tutacak. E daha erken tasalanmak için de. Yedik içtik, güldük. Akşamüstü annemle yalnız yaşamaya başladım başlayalı ha bugün ha yarın deyip ertelediğim tek kişilik yorgan ve nevresim alma işini tek seferde çözdük. US POLO'nun nevresim alana yorgan hediyeli kampanyasından 2 nevresim 2 de yorganım oldu. İkisi de birbirinden güzel. Bir de bornoza ihtiyacım vardı, borca girmişken bir de bornoz alıverdim. Fotoğraflarını en kısa sürede paylaşacağım. Dün gece yorganı nevresime geçirirken annem "bu nevresimler sana şans, uğur ve koca getirsin" dedi. Ben de "bir nevresim bunların hepsini getirebilir mi anne" dedim, kendi kendimize gülme krizine girdik.

Bizim gelin hamileliğinin 9.ayına girdi. Pipili yeğen yolda, az kaldı geliyor. Dün gelinimizin evini dip bucak temizledik annemle. Koltukları halı yıkama makinasıyla yıkama, banyo ve tuvaleti tavandan aşağı temizleme görevi bana düştü. Öğlen 1'den gece 10:30'lara kadar çalıştık. Sonuç sinüziti olan biri için deterjan kokularının sebep olduğu pek de sürpriz sayılmayacak baş ağrısı, halı yıkama makinasının sebep olduğu kol ve bel ağrısından pert. Annem bana geldi dün akşam. Eve geldiğimiz gibi duş yapıp yattım, yattığımız gibi de uyumuşum.

Geçtiğimiz Çarşamba'dan bu yana kendi e-imzamla resmen SBİF yazıyorum. Benim, ekip arkadaşlarımın ve genel olarak tüm şirketin gözünde büyüttüğü işlem formu yazma olayı 2 bilinmeyenli denklem çözmekten kolaymış anasını satim. Tabi bu benim yorumum. Herkes bir Supercellma olamaz. Ben çabuk öğrenen ve öğrendiklerimi hayata geçirebilen biriyim. Bu konuda mütevazi olamayacağım, gerçek bu. Ancak mevcut işlerimin yanına bu yeni görevin eklenmesi işlerimin hep sonraki günlere sarkmasına sebep oluyor, bu yüzden yetişemiyorum. Keşke bir gün 36 saat olsa ya da benim birkaç tane daha kolum!

Önümüzdeki günlerde ehliyet kursuna yazılma durumum var. Sınavları geçemez ehliyeti alamazsam Gümrük'e ve Serbest Bölge Müdürlüğü'ne scooter ya da bisikletle gitmek zorunda kalabilirim. E bu işin yazı var kışı var. Yani o ehliyet alınacak!

Sevgili Pembe Ruj'un eczanemizde.com aracılığıyla yaptığı çekilişten Bioderma Atoderm Lip Stick kazanan kişi ben oldum. Şans bu aralar benim yanımda, sevgili şans biz iyiyiz böyle, sakın gitme sen bir yere olur mu :)

Dün yorgunluktan pert olup uyuyunca BBM Pazar günü ziyareti yazımı da yazamadım. Bu akşam gecikmeli de olsa yayınlayacağım.

Ama bunca koşturmacaya başkası olsa kolay dayanabilemezdi. O yüzden diyorum ki;

Bir çok insan sıradan çinko karbon pillerden
Bense Duracell eheheh :)

Şimdilik detaylar bunlar. Hâlâ bekarım, hâlâ balık etliyim. Sorusu olan? supercellma@gmail.com
Öpenzi!

5 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Bu kadar yoğunluğun altından sadece super kahramanlar kalkabilir :D

    YanıtlaSil
  2. ah cnm benim Allah kolaylık versin, bende bazen yoğun bazen bomboş oluyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Ahh caım ahhh :-D ben de bugün kurstaki arkdaşlara "2 gün bir gün olsun kampanyası başlatıcam yakında, günler bana yetmiyorrrr" demiştim. Sende bendensin yani...

    allah yardımcımız olsun güzelim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Allah kolaylık versin. Çok yoğun ama bir o kadar da güzel bir hayatın var :) Daha iyi günlerin de olsun inşallah

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top