24 Ocak 2013

supercellma 1 yaşında


24 Ocak 2012'de bindim bi alamete diyerek çizittirmeye başladığım blogum bugün 1 yaşına girdi. Bu 1 yıllık zamanda beni takip edenlerle beraber güldük, beraber üzüldük. Kilometrelerce uzaktan yanımda olduğunu hissettiren, beni bıkmadan, yorulmadan okuyan, yorumlarını, tıklamalarını eksik etmeyen herkese on yüz bin kere teşekkürler. Blogu açmak benim ama onu bugünlere getirmek sizin başarınızdı. Günün anlam ve önemini belirten konuşmayı yapmak üzere sözü siz çok sevgili takipçilerime bırakıyorum. Haydin beni tebrik edin! :)

24 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Tebrikler, darısı başıma :)

    YanıtlaSil
  2. iyiki doğdun supercellma :)

    YanıtlaSil
  3. iyi ki doğdun cicim :)) hep buralarda ol sen ;)

    YanıtlaSil
  4. Tebrikler.. iyi ki burdasın...
    bu arada yavrularımız birer hafta arayla doğmuş.. :)
    artık arkadaş olurlar..:)

    YanıtlaSil
  5. Tebrikler ayrıca bir yılda bu kadar takipçiye ulaşmayan büyük başarı :D

    YanıtlaSil
  6. tebriklerr süperselmaaaaa:))) daha nice 11111111 li yıllara :)))))

    YanıtlaSil
  7. nice yıllara, nice üyelere cnm. öpüldün.

    YanıtlaSil
  8. tebrikleeeerrr :)
    güzel blogunda yeni güzel senelere :)

    YanıtlaSil
  9. Tebrikler canım
    daha nice senelre hep birlikte inş ;)

    YanıtlaSil
  10. iyi ki gelmişsin. seviyoruz seni ;)

    YanıtlaSil
  11. nice mutlu yıllara selma'nın bloguu iyiki açmış seni annen :)) öperim tatlım

    YanıtlaSil
  12. Nice nice mutlu postlara supercellma:)

    YanıtlaSil
  13. Nice nice hep birlikte yıllara canıım :)

    YanıtlaSil
  14. iyiki gelmişsin iyiki okuyoruz ya biz seniii:)

    YanıtlaSil
  15. darısı bana olsun a canım :D nice mutlu yaşlaraaa :D

    YanıtlaSil
  16. blogunun yeni yaşı kutlu olsun:)
    nice senelere...
    öptüm seni

    YanıtlaSil
  17. nice nice senelere neşe kaynağı :))

    YanıtlaSil
  18. nice daha bol satırlı yıllara....:-))
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  19. Nice yaşlara canım hep birlikte :)

    YanıtlaSil
  20. Blogunun birinci yılı kutlu olsun, ne güzel :) zaman ne çabuk geçmiş dimi?
    Nice senelere.

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top