10 Kasım 2021

Türkiye'de satılan adet kapları

Image: Pexels Stock Photos

Herkese selam,

Öncelikle ben âdet tabirini hiç sevmiyorum ve kullanmıyorum. Ancak ülkemizde regl yerine adet kelimesi daha yaygın olduğu için doğru arama kelimesini kullanmış olmak için başlığa adet kabı yazmayı tercih ettim.

Menstrual kap diğer deyişle regl kabı veya adet kabı ile ilgili geçtiğimiz günlerde instagram hesabımda yorumlarımı paylaşmıştım. Birçok kişi adet kapları hakkında marka önerisi ve link istedi. Benim kullandığım marka Almanya DM mağazalarında satılan t.o.c. marka ve ne yazık ki Türkiye'de yok. Herkesin yurtdışından ürün temin etme imkanı olmadığı için ben yalnızca Türkiye'de satılan ürünler için link bırakıyorum.

Menstrual kap Türkiye'de henüz çok yaygın bir ürün olmadığı için bu konuda çevremle bilgi alışverişi yapma şansım maalesef olmadı. Kendi araştırmalarıma göre Türkiye'de en çok bilinen ve satılan iki marka Organicup ve Beije. Diğer markalarla ilgili bilgi sahibi değilim. Alternatif olması adına paylaşıyorum, siz satın alacak olursanız yorumlarını kendiniz incelersiniz.

ORGANI CUP

BEIJE

LUNETTE

MOTHERSMART

Bu markalar dışında kendi web sitesi olmayan ama Trendyol, N11 gibi sitelerde satılan ürünler de var. Menstrual kap, adet kabı ya da regl kabı yazarak arama sağlayabilirsiniz.

Menstrual kap ile ilgili soru-cevap ve videolu anlatım paylaşımlarımı sadece kadın takipçilerimle paylaştığım için profilime sabitlemedim. Fikir sahibi olmak adına bu storylere ulaşmak isteyenler olursa bana Instagram hesabım üzerinden DM gönderirse arşivden kendileriyle paylaşabilirim.

Okuyucularım arasında regl kabı kullananlar bu postun altına ürün deneyimleriyle ilgili yorum bırakabilirse henüz kullanmamış kişiler için fikir vermiş olurlar. 

Bu arada ben buralarda yokken umarım iyi şeyler olmuştur, her şey yolundadır ve hepiniz iyisinizdir. Ben gayet iyiyim ve yazmayı ne kadar çok özlediğimi fark ettim.

Sevgiler,

Selma







0 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

Yorum Gönder

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top