31 Ağustos 2018

Bi selam verip kaçıcam

Helloo!

Blogumla ilgili bir yorum ayarı e-postası alınca ayy benim bir bloğum vardı sahi değil mi? deyip açtım bloggerı. Neyse ki şifrem Gmail'imle aynı da unutmamışım. En son Aralık'da dilek listemi yazmışım. Instagram geldi Blogger'ın pabucu dama atıldı. Aslında hep istiyorum eskisi gibi burada bir şeyler zırvalamayı. Birileri okumasa bile kendi online günlüğümü tutmuş olurum. Ama evimizde hâlâ internet yok ve bilirsiniz işte blog yazmak için internet kafeler pek de uygun ortamlar değil. Yatağa yayılıp çayımı kahvemi alıp yazmam lazım. İlham gelmiyor başka türlü. Uzun zamandır yokum. Sayfamdaki örümcek ağlarını temizleyip çiçekleri suladım. Yokluğumda sayfamı ziyaret eden birileri varmış, onlar kimse hepsine kokulu öpücükler gönderiyorum. Bakalım bu post kimlerin ekranına ya da e-postasına düşecek. Benden yaşam belirtisi alanlar bir yorumla geri dönebilir mi? Küçük bir sürprizim var da :)

Sevgiler,
Selma

23 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Postun sayfamıza düşmüş takip ediyormuşuz ama yeni keşfetmiş oldum diyebilirim :) bence geri dönmelisin hakkında yazına ba-yıl-dım! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gurbet elde hemşehrimi bulmuş gibi sevindim yorumları görünce. Ha birazcık geç gördüm ama olsun :) Hoş geldin öyleyse! Evet evet yavaş yavaş geri dönüyorum :) Sevgiler,

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Blogger profilinden hatırlamaya, kim kimdi çözmeye çalışıyorum. Bu bile mutlu etti beni. Dönüyorum, dönüyorum bu sefer kararlıyım :)

      Sil
  3. tamam instagram buraların pabucunu dama attı ama hiç mi hatırı yok blogcuğunun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogumun hatrı o kadar büyük ki.. Sosyal medya dediğimiz şey gelip geçecek. Biliyorum ki burası hep olacak. Yıllar sonra kapımı bir kahve içmek için çalan eski dostlar gibi gelip ziyaret edenlerim hep olacak. Ben de bu kıymetli şey hatrına tembelliği bırakıp yazmaya geri döndüm :) Sevgiler,

      Sil
    2. Senin instagramın var mı sevgili Ruşyena?

      Sil
  4. Yokluğunda çok kitap okudum aradım neredesin nerde,Ara sıra resmine dokundum neredesin nerde,Benden sana gitsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senden bana gitti beybi, ne güzel senin de yorumunu görmek :) Instagramın sahteliği sağolsun, bloğumun kıymetini anladım. Öperim!

      Sil
  5. kokulu öpücükte pek güzeldi...:)
    harbi, delikanlı, güzel yürekli kızın tatlı yazılarını özlemişim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Şirinciğim, Ocak ayında Güney Ekspresi ile Diyarbakır'a gelmeyi düşünüyoruz. Oralarda olursan bir acı kahve içelim mi? Çok seviyorum seni, yerin hep ayrı ve özeldir. İyi ki varsın, hep ol canım arkadaşım... Sevgiler ve bi o kadar da kokulu öpücükler sana...

      Sil
    2. Özlemiştik seni. gülümseten yazılarını.. hoşgeldin..
      geldiğinde mutlaka haber ver. elbette içeriz. Sülüklü Han da çok güzel Türk kahvesi de var menengiç kahvesi de var süryani şarabı da var ne istersen.:)

      Sil
  6. Hep birlikte geri dönmeliyiz canim benim. Kocaman öpüyporum seni canim arkadasim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir bloğa geri dönüş yazı dizisi olarak "Ahu kızla gezmeler" :) Seni yirim ben, taze gelin :)

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Selaaammm! Daha önce var mıydınız, hiç selamlaştık mı bilmiyorum, ama hoşgeldiniz, ne iyi ettiniz de geldiniz. Fazla pembiş bir kadın bloğu olarak umarım size de okurken keyif veren bir şeyler vardır buralarda.
      Sevgiler,

      Sil
  8. wawww.. burayı AHU kız'dan buldum.. iyiki bulmuşum.
    süppppeerr harbiden..

    arşive baktımda 2018 biraz verimsiz geçmiş.. haha..
    bekleriz yeni yazıları.. takipçi oldum bileee...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selammm! Ahu kız is connecting people :) Canımdır o benim...

      İnternet problemi yüzünden aşırı tembel bir yıl idi 2018 :) Ama bu bir yaşam belirtisidir. Artık söz her fırsatta yazacağım, Hoşgeldiniz, Sevgiler..

      Sil
  9. Açılın ben doktor değilim ama özlemişim. Ben de tozunu aldım blogumun, şöyle bir süpürdüm sonra hemen sana koştum. Koşarken de diledim "lütfen bi şeyler yazmış olsun" diye.
    Ne güzeldi eski günler. Yaşlanıyoruz aziiiiizim. Baksana bugün instagram gelir, yarın başka şey. Halbuki daha dün gibi #blogumadokunma eylemlerimiz, hediyeleşmelerimiz, maille dertleşmelerimiz. Vay ki ne vay... Çok özledim ooolum!.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Veeee iştee beklenen ve gelmesiyle aşşırı mutlu eden yorumlardan biri. Canım Melis, seni bu kıçıkırık blog sayesinde tanıyıp yıllarca ara sıra yüzyüze görüşüp çoğu zaman mesajlarla maillerle dertleşip hiç koparmadık bağımızı. Sen benim kıymetlilerimdensin, iyi ki varsın, hep ol. Seni çok seven Selo, kalp kalp

      Sil
  10. Benden kurtulamazsın supercellma; her daim takipcinim 😄

    YanıtlaSil
  11. 2012 de blog açtım. İstegram hesabı açmadan blogu boşladım :( Bir bakayım eski blog komşum ne yapar dedim. Benden çooook önce gitmiş :(
    Bir gün dönme temennisi ile Allaha emanet olun :)

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top