05 Haziran 2013

Bir Can Ciğer Dostların Varmış;

Bir de dost bildiklerin.

İyi gününde başroldeyken, 
zor gününde, onlara en çok ihtiyacın olduğu dönemde anasının amına mı giriyor bu insanlar? 
Niye yoklar ha? Niye?

İş eğlenmeye, 
dağıtmaya, 
fasl-ı muhabbete, 
kop kop yapmaya, 
eğlenmeye gelince kıçımın dibinde bitenler yine yoktular zor günümde.
Kimi arkadaşlarıyla rakı fasıl yapmaya gitmişti, telefonu bozuktu ulaşamamıştı,
Kimi yoğun çalışıyordu,
Kimi grip olmuştu.
Hepsinin bir bahanesi vardı da kendince;
Fakat hiçbirinin mide kanaması geçirip hastaneye kaldırılan arkadaşları Selo’ya ayıracak zamanı yoktu.

Ya ben bilmiyordum dostluğun anlamını, ya da onlar dost değildiler.
Zor günler dostlarını ayıklamak için varmış ya;
Ben hastanede geçirdiğim günler boyunca bir bir ayıkladım dostlarımı ve dost bildiklerimi.
Ama olsun...

Yıllardır tanıdığın, hayatını paylaştığın sahte arkadaşların yanında;
bir de daha görüşmemiş tanışmamış bile olsan gönüllerinde yer ettiğin insanlar var.
Bursa'ya iş için gelip hastanede olduğumu duyunca 
hiç bilmediği yabancı bir şehirde olduğu halde kilometrelerce uzaktan İznik'ten ziyaretime gelen, 
kimselerin bilmediği rahatsızlığımı BBM'de duyuran Shirin Serkan'a, 
haberi duyar duymaz bana ulaşan Muhtar'a, 
mesajlarıyla, 
mailleriyle, 
telefonlarıyla beni hastane köşesinde serumlarla yalnız bırakmayan herkese tekrar teşekkürler.
İçimde bir yerler hâlâ acısa da, ben iyiyim, iyileşiyorum, iyileşicem.

11 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. şimdi haberim oldu. Geçmiş olsun canım... İyisin değil mi?

    YanıtlaSil
  2. ayy geçmiş olsun super kız...
    çok geçmiş olsun...
    biz hep buradayız...

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun çok ah o arkadaşlar yok mu ahh, en çok ben muzdaribim bu konulardan sanıyodum ama herkeste var galiba :/ en kısa zamanda çok daha iyi olursun umarım ki..

    YanıtlaSil
  4. Cok gecmis olsun canim benim. Bende bir zamanlar aniden hastaneye kaldirildigimda iki gün yatipta kimin gelip kimin gelmedigini gördügümde anlamistim, dünyanin kac bucak oldugunu ve kimseye hak etmediginden fazla deger verilmeyecegini.

    YanıtlaSil
  5. iyileşmen iyi haber.. tekrar çok geçmiş olsun..
    önemli olan iyileşmiş olman.. insanların yapıp yapmadıklarıyla sıkma canını..
    bu arada, keşke bende bazan senin gibi ağzıma geleni söyleyebilseydim ya.. :)bize biraz ders versen..:))

    YanıtlaSil
  6. cnm ya çok geçmiş olsun ya. şimdi nasılsın? keşke yakında olabilseydim.

    YanıtlaSil
  7. Ben de şimdi öğrendim :( Çok geçmiş olsun, umarım en kısa zamanda toparlanırsın süperciğim... :(

    YanıtlaSil
  8. İyi gününde başroldeyken,
    zor gününde, onlara en çok ihtiyacın olduğu dönemde anasının amına mı giriyor bu insanlar?

    bu bölüme cevap vereyim önce evet giriyorlar sırf saglık değil maddi manevi her konuda zora düşünce hiç kimse olmuyor en çok koyanda hani sen deger veriyorsun ya kendinden fazlasını veriyorsun o insanlara , çok seviyorsun en kötü gününde ilk koşan oluyorsun ya sende göremeyince çok tuhaf bi duygu oluyor.Kendini salak gibi hissediyorsun yani ben öyle hissetmiştim...Böyle sanki bögrüne bögrüne öküzler oturuyormuş gibi oluyor yalnızlık hissi oldugunu düşünürüm o duygunun hep bi boşluktan kaynaklı oldugunu sanarım kendimce her neyse gün gelir devran döner onlarda bir zora düşerler elbet yaşarlar aynı hissi birileri tarafından yaşatılır o his.

    Bu arada çok çok geçmiş olsun anca yazabildim pek nete oturamıyordum kaç gündür ...Rabbim saglık sıhhat versin..ALLAH bir daha yaşatmasın...

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top