20 Şubat 2014

Vücudumla ilgili 33 gerçek


  1. Burnum estetik değil, göğüslerim de silikon değil, hepsi hakiki orjinal Allah'ıma bin şükür. Çok param olsaydı ve kendimde illaki bir şey değiştirmek isteseydim beynimin yarısını ihtiyaç sahibi birine naklederdim, insanlık öldü mü?
  2. Burun çevremde açık renk minik çiller var ama Tansu Çiller değil ahahha :D Ay iğrençti kabul :D
  3. Yanaklarımda ve çenemde 29 yıl sonra kilo vererek varlığını farkedebildiğim gamzelerim var, geç oldu ama kavuştuk.
  4. Boyum Türk Standartlarına göre uzun, 1.77'yim, topuksuz.
  5. Son 1 yılda yaklaşık 20 kg zayıfladım ve kıskananlar çatlasın ne sarkma var ne çatlama.
  6. İriyim ama selülitim yok, ama yok ben illa test edicem deyip tüm gücünle götümü göbeğimi çimdiklersen kusura bakma ama o da senin kıskançlığın bebeyim :D Ben hazırım.
  7. 3 yıl önce akne tedavisi olduğumdan beri hiç sivilcem çıkmıyor. Tüü tüü tüü!
  8. Hayatım boyunca hep uzun tırnaklara özenmişimdir, ama tırnak uzatamamışımdır. Tırnaklarım ince ve kırılgan.
  9. Ellerim büyüktür, özellikle avuç içlerim, hani osmanlı tokadı atabilecek cinsten. Eski bir voleybolcuyum ve smaçördüm, bu tepsi gibi avuçiçi durumunu biraz ona bağlıyorum.
  10. Omuzlarım geniş, belim ince, basenlerim geniş: Yani kum saati vücut tipi. Oooo yeaahhh!
  11. Vücut ağırlığımın neredeyse yarısı kemik ve iç organlarımdan oluşuyor.  Bu durumda manken olmak isteseydim midem, karaciğerim, göğüslerim ve beynimden feragat etmem gerekecekti. Doğru olanı yaptım manken olmadım :D
  12. Balık etinin insan vücudunda şekil almış haliyim.
  13. İki kolumda aynı noktalarda benim var, simetri gibi.
  14. Bebek hassasiyetinde bir cilde sahibim.
  15. Parmaklarım biraz daha uzun ya da ince olabilirdi. Buradan kısa ve küt olduğu düşünülmesin yeterince uzun ve olması gereken gibiler ama insanoğlu olarak nankörüz işte buldukça daha fazlasını istiyoruz.
  16. Kalın bağırsağım bir dönem yaşadığım aşırı stres sebebiyle sağlıklı insanlara göre %40 oranında daha dar.
  17. Köprücük kemiği ve leğen kemiği diye bir şey gerçekten varmış, anatomistler yalan söylemiyormuş, zayıfladım test ettim, hepsi yerli yerinde.
  18. Ortaokulda 1 yılda sağ ayak bileği 6 kez çıkan biri olarak kendi çapında dünya rekorumu kırdım. Hani benim Guinnes Rekorum? 
  19. Kuyruk sokumumun popomun üstü düşerek darbe alması ve kakılması sonucu onu düzeltecek birini bulana kadar geçen 2 küsür yıllık süreçte normal bir insan gibi oturamadım, daha doğrusu "oturamadım".
  20. Kampanya sitelerinden aldığım "yıllık ağda paketi" ağdacı arkadaşın batıkları temizlemek gibi bir alışkanlığı olmadığı için sağ kasığımda 15 cm civarı bir kıl dönmesi oluştu ve 7 dikişli bir ameliyat geçirdim. Gülmeyin, başınıza gelebilir. Ben eski erkek arkadaşımın poposunda çıkınca çok gülmüştüm, neyse ki oramda çıkmadı.
  21. Bel kemiğimde 18 yaşıma gelene kadar gece problemi yaşamama sebep olan bir boşluk vardı, 18 yaşımda kendiliğinden birleşti ve şu an tam belimde sonradan oluşan doğum lekesi gibi bir şey var.
  22. Çok kılı tüyü olan biri değilim, şanslıyım bu konuda. Kollarını, göbeğini, sırtını, yüzünü ve bacaklarının tamamını aldıran insanlar tanıyorum. Ben kadarıyla bile uğraşamazken insanlar bütün vücuduyla nasıl uğraşıyorlar, çok zor olsa gerek. Ama regl düzensizliği nedeniyle bi ara kullandığım hormon ilaçları çenemde ve yanaklarımda birkaç tane kara ve sert kıl çıkmasına sebep olmuştu, hâlâ da nadiren çıkıyorlar gidip hemen iğneli epilasyonla aldırıyorum. Yani "sakalım yok ki sözüm dinlensin" sözü artık benim için geçerli değil.
  23. Saçlarım ince telli ve çabuk yağlanıyor. Hiçbir zaman Blendax reklamlarında oynayamayacağım.
  24. Vücudumdaki tek küçük şey burnum. Yani aslan burcuyum ama büyük burunlu değilim eheheh :D
  25. Beni saçlarım sarı ve küt iken İpek Erdem'e, zayıflamadan önce Ezgi Mola'ya ve bunların dışında genel olarak kriter gözetmeksizin Demet Akalın'a benzetenler var. Nasıl bir insansam aynı anda birbiriyle alakasız 3 kişiye benzetilebiliyorum. Harikayım!
  26. Kronik migrenim var. Eski bir ülser hastasıyım. 6 kez orta kulak iltihabı geçirdim, en sonunda sol kulak zarım comolokko oldu. Neyse ki kökü bendeydi, yeniden çıkardı, çıktı da.
  27. İlkokul 4. sınıfta yaz tatilinde öyle bir bitlendim ki annem belime kadar olan cağnım saçlarımı gözümün yaşına bakmadan alagarson model kestirdi. Tabii o kesimle Anne Hathaway'e değil 90'lı yılların sonunda Star Tv'de yayınlanan küçük beslemeye benzedim. O gün bugündür saçlarım öyle gür değil, olamadı. E küstü tabi kafa, kim olsa küser!
  28. Sağ el bileğim sola göre daha ince. Sebebi; seneler önce kendimi Supergirl sanıp 20 küsür merdivenden aşağı uçup itinayla kırdığım sağ bileğimi düzeltmeden alçıya alan doktorun aynı bileğimi 30 gün alçıda kaldıktan sonra tekrar kırmak suretiyle tekrar alçıya alması. O herif Hipokrat yemini ederken kafası güzeldi sanırım.
  29. Koca kafalıyım, ama zekiyim de. İlişki yürütemediğim için lan bende bir sorun mu var ki? deyip kendimle yüzleşmek adına gittiğim Psikoterapistin tespiti: Fazla zekisin ve safa yatamıyorsun. E Yüce Rabbim başkalarına vermesi gereken tüm donanımı fazlasıyla bana vermiş ama bunları bolca verdiği için çirkin şansını koyvermiş. Hayırlısı be gülüm!
  30. Hayatım boyunca diş problemi yaşamadım, Allah yaşatmasın, kabir azabı diyorlar! Sadece 2 kez diş çektirdim. O da birincisi ben 9 yaşımdayken üstten gelen köpek dişlerim rahat yerleşsin diye alttaki dişleri çektirişimdi, ikincisi de ne maksatla çıktığı belli olmayan 20'lik dişimi çektirişimdi yaş 28'ken.
  31. Ayaklarım 40 numara ve taraklı. Çocuk mezarı diyenleri duyar gibiyim :).
  32. Popom güzelmiş, öyle diyolar. Aynaya bakınca bu iddiaya katılmıyor değilim!
  33. Gözlerim 0.75'e 0.50 Hipermetrop Astigmat. Gözlerime çok güveniyordum ama onlar da tıpkı çok güvendiğim eski sevgili gibi yarı yolda bıraktı beni. 
Bu postu neden yazdığımla ilgili bir fikrim yok. Beğenmediysen okumasaydın alla alla :D

21 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Çok eğlendim okurken :) Eline sağlık kuzum süpersin😁😊

    YanıtlaSil
  2. Vallahi de soluksuz okudum , sen misin deli ben miyim henüz bilmiyorum :))
    Güzel olmuş ama ya ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok ama çok teşekkür ederim :D ehehe bende kesin var bi çıta eksikliği ama böyle olmayı seviyorum, ve benim gibi insanları da. Yani seni :D çok mu karışık oldu mehehe :D thx tekrardan :)

      Sil
  3. kendinle dalga geçebilen biri olduğuna göre kendinle baya barışık birisin ve espiri anlayışında iyi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yes doğru tespit, kendimle dalga geçmeyi seviyorum ve kendimle barışık biriyim. Bana göre dünyayla iyi iletişim içinde olmak için kendinden yola çıkmak gerek, çok mu felsefi oldu beeehh! :D

      Sil
  4. bayıldım ya çok büyük bi zevkle okudum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler bebişim sen hep oku ben yazarım :D

      Sil
  5. güzel kısmışın vesselam...

    YanıtlaSil
  6. hah hah çok beğendim hatta elimdeki işi yarıda bıraktım öyle okudum tatlış :))

    YanıtlaSil
  7. Gülmekten bir hâl oldum okurken :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bebiş de gülmüştür senle birlikte :) ne zaman geliyor sahi hep takip ediyorum da yorum yapmadan kaçıyorum :P

      Sil
  8. Yazdıklarından sonra vücuduna ait her bir detayı biliyorum ama yolda görsem seni tanımam yaman bir çelişki oluştu :)İtiraf ediyorum uzun boyunu ve kumsaati vücut modelini çok kıskandım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D arada bi fotolarımı paylaşıyorum, aslında sıfatım hakkında fikir sahibi de olabilirsün sayın mutlu :D itiraf ediyorum en çok kıskanılan şeyleri kıskanmışsın :)

      Sil
  9. Harika bir yazı ya :)) Akşam akşam ne güzel güldüm:)

    YanıtlaSil
  10. eğlenceli misin sen :)))) çok güzel olmuş, pek hoşuma gitti :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle miyim :) eheheh öyleyim sanırsam :) tşk ederim canikom :)

      Sil
  11. hiç söylemedim ama ben de demet akalın a benzetiyordum valla. kimse benzetti mi bilmiyorum, bir de drew barrymore a da benziyorsun.... :)

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top