15 Nisan 2014

Bu markaları bulan adamlar intihar etti :)

İngilizceyi ilk öğrendiğim yıllarda arkadaşlarımın İngilizce altı "six", to be yardımcı fiilinin şimdiki zaman için kullanıldığı hali "am" kelimesiyle ilgili yaptığı iğrenç espirilere mağruz kaldım, bir çoğumuz da kalmışızdır eminim. Yabancı dil böyle bir şey işte. Sen ne umutlarla belki dünya pazarına patlama yapacak bir ürün, bir buluşla girmişsindir de seçtiğin marka ismi ülkenin birinde bitmek bilmeyen geyiklere, iç bayacak espirilere sebep olabilecek bir şeydir, satamazsın. Talihsizliğin böylesi.

Bu markaları bulan adamlar intihar etti dedirtecek cinsten örnekler :)
*Görseller alıntıdır.

Keyifli bir gün olsun :)

Follow Me on

9 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. hahaaa gerçek mi bunlar montaj mı :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şaka gibi ama gerçek tatlım :) fotoların altına web sitelerini de ekledim hahaha :D

      Sil
  2. Hahaha harika, bir de göt2b var tatlım türk pazarında got2b olarak anılmayı tercih ediyorlar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demek ki adamlar götün ne demek olduğunu öğrenmiş hahahaha :D çok eğlendim yaa :D

      Sil
  3. eşimle birlikte gülme krizine girdik ya devamı varmı bunların :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunları tesadüfen buldum :) bulursam tekrar paylaşırım da buna yakın bir kategoride önümüzdeki günlerde yine bir post yapacağım onu da kaçırma derim, ben fotolara bakarken şirkette sesli güldüm iş arkadaşlarım kafayı yediğimiz düşünüyor ahahahaha :)

      Sil
  4. Çok güldüm ya :D Bu aralar diyet yapma çabasındayım ve denemediğim bir ''Siken Diet'' kalmıştı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aman diyim kuzu bu diyeti deneme :D hahahah :D

      Sil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top