09 Ocak 2016

Eski sevgilimi yeni sevgilisiyle görünce ben;

Kız çirkinse


Kız güzelse


Yapmak istediğim


Yaptığım



11 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Sam'in haline bak hahahaha :))) süper !!!

    YanıtlaSil
  2. saçını çekip devam eden hatun çook cool:))

    YanıtlaSil
  3. Ahahaha harikasın yaa:)) Her biri cuk diye oturmuş resmen :))

    YanıtlaSil
  4. deli kız :) hahaha amma da güldüm :)

    YanıtlaSil
  5. Aynen katılıyorum sana cnm... Ne güzel yayınlamışsın Siteni takipteyim banada beklerim

    YanıtlaSil
  6. guzel gifler:)

    www.obiranne.net

    YanıtlaSil
  7. Şuan esra erolda olabilir misin acaba :) Kapıdan girince tanıdım hemen çokda mutlu oldum

    YanıtlaSil
  8. Ahaha blogu deep'ten buldum ama iyi ki bulmuşum. Görsellere bayıldım :)

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top