17 Kasım 2023

Uzun zaman oldu

 

  • Bu aralar günlerin 16 saat sürdüğüne yemin edebilirim ama ispatlayamam. Telefonun uyku kestirmesine geçtiği saatlerde ben hala şirkette ithalat maliyeti hesaplıyor falan oluyorum. Ertesi güne uyanabilmem doğum haritamda yönetici gezegenin güneş, elementin ateş olmasından bence. Ay sonu fazla mesailerden paraya para demeyeceğim ancak muhtemelen mesailerim yorgunluktan çöken göz altlarıma çözüm ararken kozmetik ürünlere ya da estetisyenlere harcanacak. Kozmetik sektörünü koca parası yiyen kadınlar değil bizim gibi emekçi kadınlar ayakta tutuyor, herkes haddini bilsin 👊
  • Netflix'imde izlenmeyi bekleyen 45 tane yarım dizi var ama bilin bakalım kimin tv izlemeye vakti yok 😢 İş arkadaşım Duygu sohbet arasında tam spoiler verecekken benim o sezona henüz geçemediğimi öğrenince tatlı bir geriliyor, tembel bir öğrenci olduğum için bana kızıyor ama ay sonunda puantajı görünce neden izleyemediğimi anlayıp beni yine pamuk kalbine basıyor. Ödediği üyelik bedelini sömüremeyen tek kullanıcı ben olduğum için tek kişilik hesabımın şifresini 5 kişiyle paylaştım, maksat ödediğim para boşa gitmesin, eski yaşantımda kesin bir Kayseriliydim 😁
  • 20-24 Kasım arası Belgrad'da olacağım. Oralarda yaşayan takipçilerim varsa buluşup kahve içmeyi, şehri birlikte gezmeyi çok isterim.
Bende durum başlıkları bunlar. Detay istediğiniz konular için yorum bırakın, büyük boy americano eşliğinde masaya yatıralım. 

Ay özlemişim bee 💘



0 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

Yorum Gönder

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top