04 Şubat 2013

Söylediğim en büyük yalan, ben iyiyim.

En zoru da ne biliyor musun blog?
Hayat ağzına sıçarken, "Yarabbi şükür" deyip mutluymuş gibi görünmeye çalışmak.

Yıllardır kendimi aradım ve yolun bir yerinde buldum kendimi.
Farkıma varmaya ve bunun tadını çıkarmaya,
Daha zoru denemeye, zaman alsa da başarmaya,
Altından kalkamam zannettiklerimi sırtlanmaya,
Başkalarının yapamazsın dediklerini yapmaya,
Alın yazıma, şanssızlığıma, hatalarıma, engellere ve insanlara rağmen hayata tutunmaya çalışıyorum
Daha az alıyor, daha çok veriyorum.
Daha az dinleniyor, daha çok koşturuyorum.

Bazen yoruluyor, biraz soluklanıyorum.
Bazen mutsuzluğun dibinde buluyorum kendimi gözlerim çıkarcasına ağlıyorum.
Bazen dünyadaki en dertsiz insan benmişcesine kahkahalarımı ardarda patlatıyorum.

Ama naparsam yapayım bir türlü atamıyorum içimden sevme, sevilme ihtiyacını.
Bu çoğu zaman önemsiz bir şeymiş gibi ama an geliyor öyle boğuyor ki beni nefes alamıyormuş gibi oluyorum.
Söylesene blog, bir ben miyim böyle eksik hisseden?
Sevmek, sevilmek isteyen?
Yoksa var mı benim gibi onlarcası, yüzlercesi, binlercesi???

Ben yalancının tekiyim blog.
Ve söylediğim en büyük yalan: "Ben iyiyim".

9 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Var yada yok.. Ama en önemlisi kendini mutlu hissetmek... Sırf bunun için bencil olmalı insan

    YanıtlaSil
  2. Yazdıklarını zevkle okuyorum :)

    YanıtlaSil
  3. aynı duygulardayım cnm. iyi rolü yapıyorum, ama değilim.

    YanıtlaSil
  4. hayat bir döngü maalesef... bazen mutluyuz bazen değiliz, demişsin ya bazen ağlıyorum bazen de kahkahaları ardı ardına patlatıyorum diye, işte senin hayatında da sevilmek bazen var bazen yok... Kısmet diyoruz ya da doğru zaman diyoruz ama belki de hepsi hikaye... An geliyor anlamsız geliyor ama başka çare yok, birşeylere inanmak ve güvenmek zorundayız işte. Senin için ise inandığım tek şey var, mutlu olmayı-sevmeyi-sevilmeyi sonuna kadar hakediyorsun. Gelecek de bir gün gelecek diyoruz ya hani, o gün senin için de gelecek supercellmacım...
    Öperim seni!

    YanıtlaSil
  5. sevmek ve sevilmek acıtır bizi bazı zaman,yine de vazgeçmeyiz işte hayatın tadı onunla lezzet buluyor,yapacak bir şey yok....:-))

    YanıtlaSil
  6. Hangimiz ihtiyaç duymuyoruz ki? Hepimiz sevmenin, sevilmenin peşindeyiz. Hepimiz mutlu olmak ve mutluluğumuzu paylaşacak birilerinin olmasını istiyoruz. Herkes bazen gözleri çıkarcasına ağlıyor. Ama sonra geçiyor, geçer, hep geçmiştir.

    YanıtlaSil
  7. içindeki sevme ve sevilme ihtiyacı giderse hayat çekilmez hal alır. Bu duygular belki biz pek anlamasak da hayatı anlamlı kılıyor.

    YanıtlaSil
  8. ÇOK YAKIN GELDİ BANA YAZDIKLARINIZ .. SEVME - SEVİLME İHTİYACI ÇOK İNSANİ BİR DUYGU VE BUNLARI DİLE GETİREBİLİYOR OLMAKTA AYRICA YÜREKLİLİK İSTİYOR. KUTLUYORUM SİZİ .. ÖNÜNÜZ - ARKANIZ-SAĞINIZ-SOLUNUZ SEVGİYE DOLSUN

    YanıtlaSil
  9. iyim demek aliskanlik olmus galiba insanlar iyi olmasada nailsin sorusuna iyim derler :/

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top