22 Temmuz 2013

Azmin zaferiiii :) hüloooğğğ :D:D

27 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. :)) Selmaaaaa gerçekten azmin zaferi.Güle güle kullan şekerim.Pek bi sevindim... :) Zaman aşımı S3'ü S4'e çevirmiş,beklediğine değmiş :)

    YanıtlaSil
  2. Hımm bunun daha yenisi çıktı ama ;D hıhaha güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunun daha yenisi? Galaxy S serisinin son modeli bu :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. ben Galaxy S serisinden bahsediyorum :D Galaxy Mega Phablet serisi bebişim ;)

      Sil
    2. hayııııırrr telefon serisi şeysi

      Sil
    3. o değilde ben hem takipçi olmuşum hem çatır çatır yorum yapıyorum 1 haftadır siz hala benim bloguma negatifsiniz Hwe hakkı saklı organikcellma =D

      Sil
  4. Hayırlı olsun Supercellma :)

    YanıtlaSil
  5. sabreden derviş muradına ermiş ;) tebrik ederim bebek! :)))

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan canim benim. Bende azmettim. 4 Kilo gitti. Ramazandan sonra planimi böylece devam ettirirsem yüzüm gülecek. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol fıstıkım, pes etme sonuçlar gerçekten mutlu edici oluyor çünkü :)

      Sil
  7. Hadi hayırlı olsun, güle güle kullan! Bir de en son senin fotonu da istiyoruz hee :)

    YanıtlaSil
  8. ne cep telefonlarından anlarım ne de arabalardan bana 3310 bile yeterdi ama bozuldu.evde kim yeni telefon alıyorsa onun eskisini kullanıyorum.o yüzden o nee iyi bir şey mii :)

    ama ellerine çok yakışmış açmış seni.eee normal bursa nın en güzel kızına ne yakışmaz ki ! haa patronunada selam söyle. işte böyle adam olsun hizaya gelsin :)

    selma cım kilon gitti,cep telefonun geldi,iş hayatın yolunda,bir de aşk buldun mu senin derdinden kurtuldum demektirrr :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aşk mı? kim kaybetti ki ben bulucam :) kıyamam lan sen benim derdimi derdin mi belledin, gerçek dost işte! :* kalp

      Sil
  9. hayırlı olsun...
    böyle patron bizim başımıza inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol kuzucum, daha iyisi senin olsun inşallah :)

      Sil
  10. Ay çok sevindim başarmana. Patronunu görmeden sevdim :D

    YanıtlaSil
  11. güle güle kullan...patronuna da tebrikler..ve teşekkürler.. sözünün eriymiş.. :)

    YanıtlaSil
  12. güle güle kullan bende aldım 3 aydır kullanıyorum çok memnunum :)

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top