11 Temmuz 2013

Ne durumdayım?


Diyetimin 180. günündeydim. Yıkılmadım ayaktayım, tükenmedim, hayattayım.

  • 95,4 kg ile başladığım diyette 80,00 kg'dayım. 70'li kilolara düşmeye gramlar kaldı.
  • Gardırobumdan giyebildiğim tek şey lycralı t-shortlerim ve taytlarım. Etekler, pantolonlar, elbiseler, şortlar, gömlekler... hepsi, hepsi çuval gibi. He gerçi bana ne giysem yakışır ama ;)
  • 3 hafta önce Vero Moda'dan tayt pantolon aldım ve XL beden için, ay bunun bir küçüğü var mı? sorusunu sorma lüksünü yaşadım. Yaptım oldu! :)
  • Patronum 5 kg daha ver sana S3 alacağım diye söz verdi, ben fazla fazla 5,2 kg daha verdim ama telefon hâlâ yok, hal böyle olunca S3 zaman aşımına uğrayıp S4 oldu. Aşağısı kurtarmaz.



Tibetin Annesi Sibelim son halimin fotolarını istemiş, kırar mıyım? :)
PS. Fotoğrafçım yıllık izinde, fikir olması açısından bunlarla idare ediverin :P

13 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Maaşallah maaşallahhhh! sevsinler seni :))) kesinlikle S4ü haketmişsin ;)

    YanıtlaSil
  2. 80 kilo olduğuna emin misin? Çok daha zayıf duruyosun bence (özellikle son fotoğrafta).

    Maşallah. Aynen devam :)

    YanıtlaSil
  3. Tebrik ederim azmini. Zaten güzeldin daha bir güzelleşmişsin. Bravo valla.

    YanıtlaSil
  4. maşallah cnm. darısı başımıza. bizim patronunda piknik sözü vardı yıllar önce.

    YanıtlaSil
  5. Süpersinnnn süpperrrrrr...

    YanıtlaSil
  6. valla süpersin...
    tebrikler...

    YanıtlaSil
  7. özellikle son fotoğrafa bakınca "tığ gibi olmuşsun" diyebilirim.
    şahanesin:)

    YanıtlaSil
  8. Harikasın yaa! Helal olsun!

    YanıtlaSil
  9. azmin için tebrikler...bravo sana.. kilo vermek zorlu bir süreç. bunu başarmak her yiğidin harcı değil..çok güzel olmuşsun..hafiflik çok güzel..

    YanıtlaSil
  10. burdan kocaman bir ıslık sana !!bu senin 80 kiloluk halinse 70'lik halinle de mankenlere taş çıkartacağını düşünüyorum.
    Tebrik ediyorum tatlım seni:-))

    yeni gelişmelerden haberdar et yine ,zaman buldukça kaçıyorum buralara yine:-))

    YanıtlaSil
  11. yüzün falan çökmemiş ancak bu kadar güzel kilo verilir maşallah

    YanıtlaSil
  12. Kadınlar istesin yeter ki, yapamayacakları şey yoktur bence :)
    Bu misyonda sabır dilerim sana. Zaten bir süre sonra alışkanlık hatta hayat tarzı oluyor sağlıklı beslenmek, yemek yemede düzen ve miktar. Bu halinle de çok iyisin bence ama bu hayırlı görevi devam ettirmek daha iyidir :) Çok çok kolay gelsin :*

    YanıtlaSil
  13. İnsanın azimli olması ne güzel bir şey, tebrik ediyorum.Yalnız kesinlikle 80 kilo durmuyorsunuz...

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top