04 Ekim 2013

Hello October! Good Bye Bursa!

Sandaletlerden -babetlerin üzerinden atlayarak- hooopp çizmelere geçtik. Bu nasıl bir hava değişimidir arkadaş tepetaklak etti hepimizi. Yine bir ne giyeceğimizi bilememe sendromu. Daha Pazartesi günü kısa kollu tişörtle işe gitmişken; Çarşamba çizmeleri, çıtçıtlı badileri çektim bildiğiniz. Yazlık kışlık operasyonunu sabahları saat alarmını ertelediğim gibi ertelemişken şimdi kutulardan, hurçlardan uzun kollu, uzun paçalı ne bulursam çekiştirir, üzerime geçirir durumdayım. Birden değişen havalar hastalık habercisi aman diyim kendinize dikkat edin, üşütmeyin. Saat 20:00 otobüsüyle İstanbul'a giden Selo'nuz hepinize iyi hafta sonları diler. Ben şimdi ön koltuktaki -toplumsal yaşama henüz ayak uyduramamış öküze- koltuğu sonuna kadar yatırabilmek için kimden izin aldığını sormak üzere sağdan hafif ön tarafa doğru yöneliyorum. Yöneldim. Yarın 3. sayfa haberlerinde görüşmek üzere :D

Samsung Galaxy Mobile tarafından gönderildi

2 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. iyi yolculuklar canım :)
    öküzede benden selam söyle :D
    Arkam kalabalık onaa göre ayağını denk al de :)

    YanıtlaSil
  2. Ben Bursaya Selma İstanbula :) Güzel geçmiştir umarım canım :)

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top