22 Ekim 2013

supercellma'nız #bumerangodulleri13'te desteğinizi bekliyor :)



Selamlar cağnım folovırlarım!

Antidepresan amaçlı başladığım blog yazma maceramda İki yıldır Bumerang Blog Ödülleri’nde "En Tarz Blog kategorisinde" aday gösteriliyorum. Ben kazanamam demedim katıldım ben de, ama başarı yakalayabilmem için sevenlerimin desteğine ihtiyacım var tabisi J

Bir dakikadan bile az bir zaman ayırıp “ücretsiz sms” göndererek bana destek olabilir misiniz?

Belli mi olur? Belki ben seçilirim J
Ne kadar çok sms başarıya o kadar çok yaklaşan supercellma
Eşiniz, dostunuz, karınız, kocanız, çoluğunuz, çocuğunuz cep telefonu olan herkes bana sms gönderip bu yolda manevi destek olabilirler...

Herkese şimdiden kocaman teşekkürler…





5 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. hadi bakaLım hayırLısı caNım şaNs seNdeN yaNa oLsuN :)

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. oy kullanmak için bumerangı açmaya çalıştım açılmadı. malum işyerinde sakıncalı sitelerie izin verilmiyor. :)
    ne zamana kada kullanılabiliyor bu oylar?

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top