02 Mayıs 2014

Böylesi Görülmedi! "Orgazmı 2 saati bulunca hastaneye kaldırdılar"

Sen orgazmın ne demek olduğunu bilmezsin, elin karısı orgazmını durduramaz hastanelik olur! Adaletin bu mu dünya!

Haberi gördüğümde yok artık dedim, şakadır bu, gerçek olamaz, olmamalı!

Videoyu açınca baktım, hastane yatağında, üzerinde hastane elbisesiyle bi kadın, ara ara sıtma krizine girer gibi titriyor ve kendini zaptedebilmek için yatağın kenarlarına tutunuyor. 

Tövbeler tövbesi.

Videoya bakılırsa 2 saatle bitmemiş bu iş anlaşılan, hatun büyük orgazmı yaşamış ama hâlâ arada artçı orgazmlar yaşıyor gibi :D

O değil de ben adamı merak ettim lan :D Tanışabileydim iyiydi.

Düşünsenize bi sevişiyosun 2 saat orgazm. Sonra 6 ay kafan rahat ahahhaha :D

Hayır yurtdışında bekaret sorunu yok, evlenmeden önce ilişki yadırganmıyor. Anlamadığım bunların ilk sevişmesi miymiş? Sevişmek için gerdeği mi beklemişler? Bunu öğrenemedim henüz :D

Yeni başlayan evlilik muhtemelen bu haberden sonra biter.

Çünkü bu haberi duyan, özellikle orgazm sorunu yaşayan İngiltere'li kadınların bu adamla sevişmek için sıraya girmeleri, kadıncağız tedavi olurken herifle tanışmak için hastaneyi basmaları ihtimaller arasında.

Benim memleketimin kadını orgazmın ne olduğunu bilmeden menopoza girsin, sen şu karının yaptığına bak 2 saat orgazm. Babababa orospuuuu! :D

Kadın zenci olduğuna göre bunun kocası da zencidir, tevekkeli değil kadın 2 saat orgazm oluyor haahha :D

Bir başka konu da elin İngiliz'i 2 saat yapıyorsa bizim ondan neyimiz eksik bizim 3 saat yapmamız gerek diyen yurdum erkeklerini ve eee şey bi bakıp çıkacaktık diyen yurdum hatunlarını görür gibiyim.

Herkese keyifli haftasonları, müsadenizle ben gülmeye devam ediyorum ahahhaha :D

Haberi okumak için TIK TIK

Follow Me on

4 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Gece gece iyi güldüm yalnız. :DDDD

    Ama bence bunun uydurma olma ihtimali de yüksek. Doktor bile çok sallamamış kadını. Videoyu çeken de kocası. O nasıl orgazm arkadaş, adamı kadından soğutur. :D

    YanıtlaSil
  3. Senin yazdiklarina gülmekten videoyu açmaya korkuyorum :)

    YanıtlaSil
  4. yazdıklarına mı güleyim yoksa videoya mı bilemedim :D asdfghjklşl ilahi sen bayılıyorum şu yazılarına :D

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top