24 Ocak 2012

Ziyaretçi Defteri

Hello sevgili folovırlarım,

Sizin gözünüzde Selo kimdir? 
nesini seversiniz? 
nesini en çok seversiniz? 
nesini sevmezsiniz?
birer yorum alalım please

44 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Seviyorum burayı! bir de buranın süperini! NOKTA!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bura ve buranın süperi de seni seviyor. KALP :)

      Sil
  2. Önceki yoruma kelimesi kelimesine katılmakla birlikte,sevgili Supercellma'mızın başımızdan hiç eksik olmamasını diliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. başarılısın nokta :) tek virgül olabilir ki oda başarılarının devamını dilemek...

    YanıtlaSil
  4. Bende çok beğendim blgounu, keyif verici :) Takipteyim..

    YanıtlaSil
  5. yeni keşfediyorum hem blog dünyasını hem de supercellma dünyasını. ama ben bu bloga bayıldım. sık sık ziyaret edip feyzleneceğim galiba ((:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehehe çok sevinirim :) her zaman beklerim :)

      Sil
  6. Blogunuzu yeni keşfettik ve bayıldık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz öyleyse :) Çok çok teşekkürler :)

      Sil
  7. Seninle blog template imin aynı olduğunu görünce yıkıldım, çünkü unique olduğumu düşünüyodum böhühü :(

    Takibe yeni başladım sayılır. Blogunu okumak büyük keyif. Herkes sende kendinden bir parça bulacaktır eminim. Başarılar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eğer ücretsiz bir temaya sahipsen sevgili Kirazlı Dondurma blog temanın unique olduğunu düşünmek büyük bir hatadır :) Ayrıca bu bir hayal kırıklığı sebebiyse de senden daha önce blog açmış biri olarak bu hayal kırıklığına benim uğramam gerekirdi :)

      Takibin için teşekkürler :)

      Sil
  8. blogun çok güzel :) darısı başıma banada destek verirsen memnun olurum :) teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^.^ Elimden gelen bir şey olursa tabiki, seve seve :)

      Sil
  9. gördüğüm en güzel blog temalarından biri :) tebrik ediyorum seni.. buraya gelince kendimi çocuk odasında geziyormuş gibi hissediyorum :)

    YanıtlaSil
  10. AYYY çakizel yaa *.* yerim

    YanıtlaSil
  11. Bloğunu yeni keşfettim , iyiki de keşfetmişim çok şirin cidden temanla , yazılarınla , görsellerinle herşeyiyle bir numara! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. on yüz bin kere teşekkürler :) beni yalnız bırakma olur mu :)

      Sil
  12. bu ne güzel bir blogdur allahım bayıldım sana...Bende yeni blogger olma yolunda ilerliyorum yavaş yavaş ama seni seçtim pikaçu yeni idolümsün!!!
    öpücükler ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yihuuuuu pikaçuuuuuuuu yesin senii ^_^ arada bi ses ver e mi! kalp kalp

      Sil
  13. bloguna bayıldım :) uzun süredir dışardan takip ediyordum ama sonunda blog üzerindende takipe alayım dedim :) hayatı çok dolu yaşıyor olmalısın her şeyden biraz biraz yazmışsın :) her birini okurken zaman nasıl geçiyor bilmiyorum eglenceli bir blogun var ... Blog şablonunu da çok seviyorum özellikle o küçük terlikler ilk dikkatimi çekmişti (: Umarım hep yazacak bir şeyler bulursun ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de uzun zamandır takipçim olmanı bekliyordum kızım yaaeee! hoşgeldin, sen geldin şimdi tamam olduk :)

      hep oku sen, ben yazacak bir şeyler illa ki bulurum ;)
      sevgiler muahh!

      Sil
  14. ula ben nası bi yere düştüm hoca ya :D ay yesinler ne kadan da şirinsin sen bakimm :))

    takipçin olayım bende o zaman eğer kabul edersen. kabul etmeyip de napıcaksın sanki hehe.. teşekkürler o zaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eheheheheh :) cadı kazanı burası :) böööö :) Sn. Engin Sevim takipçiliğe kabul edildiniz buyrun tükkan sizin :)

      Sil
  15. En sonunda bende blogger üyesi oldum.Hadi bakalım hayırlısı :)

    Yazılarınızı büyük bir keyifle okumaya devam ediyorum.Klavyenize zeval gelmesin inşallah.

    YanıtlaSil
  16. ya ben bişey sorucam :D ne kadar arasam da şu blogun sağ alt köşesindeki tıklayınca sayfanın başına çıkaran şeylerin nasıl yapıldığını bulamadım bir bloggera daha sordum html ile yapılıyo dedi e o kadarını bizde biliyoruz yani ama hangi siteden aldınız kodları onu soruyorum Allah rızası için cevap veriinnn :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim arşivimde bu konuyla ilgili detaylı yazı var Bloga Back To Top Butonu eklemek diye, bi oku istersen

      Sil
  17. seni seviyorum Selo,
    çünkü komiksin
    çünkü eğlencelisin
    bi de iyi bi kalbin var. hissettim çünkü selolar hisseder.
    imza: selma

    YanıtlaSil
  18. bloğu bugün keşfettim ve bayıldım. senden esinlenerek bir makale yazdım.Süpersin supercellma. her gün ziyaret edeceğim sitelerden bir tanesi artık :)

    YanıtlaSil
  19. üstteki tüm yorumlara katılan ben özellikle evde tek başına serisinin devamını bekliyorum=)




    YanıtlaSil
  20. süperlerin süperi canımsın ;)

    YanıtlaSil
  21. anlamam sevmem böle bılogır mılogır şeysine yazmayı da yazmadan edemicem :) fiyonga bayıldım bir.ikincisi seni nerden buldugumu yazayım; instragramda takip ettiğim hobizu nun senin son yukledğin fotoyu begendiğini görerek ne bu supercellma diye bakmaya girdiğim sayfanda bak bak manyak oldugum, fotolarından aylar once cumalıkızık tas evde bıraktıgım tavsiyeyi begenen kişi oldugunu buldum :D öle işte devrik oldu biraz da anlarsın umarım.
    bi de migrenzedeymişsin ona pek uzuldum :S teneşir paklar bizi diyeyim :S

    cok sevdim blogunu..

    he bi de kaç doğumlusun onu bulamadım mrk ettim :P

    Hoşcakal...

    YanıtlaSil
  22. Bende dobralığını ve cici uslubunu seviyorum :)) kısaca doğal bir insansın ve kalbimi bu yönlerinle fethetmiştin vaktin birinde :)

    YanıtlaSil
  23. bugün başıma çok güzel şey geldi .. .:))

    YanıtlaSil
  24. Fazlasıyla güzel bir blog. :)

    YanıtlaSil
  25. Seviyorum kiz seni :) Hic usenmeden bana bere videosu attigin icin �� Cok samimi icten yardimsever rengarenk eglenceli marjinal �� İste bu yuzden takipteyim seni selooooo :D

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top