15 Mayıs 2013

İlk hedefe Son 9, Galaxy S3'e Son 4 :)

Kendini Yudum ayçiçek yağı kadar hafif hisseden Supercellmadan pek bi selamlar blogcum,
95,4 kg ile başladığım diyet serüvenimde 84,00 kg'dayım.
İlk hedefimiz 75. Bu kiloya düştüğümde yağ ve ödem durumuna göre tekrar hedef belirleyeceğiz ya da bu kiloyu sabit tutmak için program uygulayacağız.
İlk hedefe son 9 kg,
Patronumun kilo vermeye teşvik kampanyasında sözünü verdiği Galaxy SIII'e son 4 kg.
Sanki incelmiş gibiyim ya :P
Siz iki fotoğraf arasındaki farkı görebiliyor musunuz? :)



17 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. fotoyu kaldırdın mı cnm göremiyorum :)
    ama son resimlerinde kilo vermiştin bence. ha gayret Selocum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. linkde bir sorun oluşmuş Selmoşum, şimdi düzelttim ;)

      Sil
  2. Görmek istiyoruz ama foto gozukmek istemiyor bezelye... azim vsr sende inssallsh 5 cikmadan istedigin kiloya inersin.. durmak yok yola devam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya sen benle niye dalga geçiyorsun ki :D pis bezelye, yaramas bezelye hıhh!! :P

      Sil
  3. Azmine hayranim selma abla. Masallah. İns kazasiz belasiz istedigin kiloya ulasirsin. Darisi basima. Ben diyet listeme sadik kalamiyorum da /:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah canım benim, bu post draftta kalmıştı ve ben ufak bir rahatsızlık geçirdim bile :S diyetle ilgili değil ama diyetimi etkileyen :( inşallah sağlığımı etkilemeden vereceğim son kilolarımı :) biraz gayret, kendine biraz daha fazla inan, başaracaksın eminim :*

      Sil
  4. Böyle bir patron istiyorum Selmaa :) İşin gerçeği,fıstık gibi olmuşsunn,tü tü tü :))

    YanıtlaSil
  5. süpperrr, ben de 23 kilo vermiş biri olarak söylemeliyim ki, her şey muhteşem olacak! tebrik ediyorum!

    YanıtlaSil
  6. tebrikler şekerim, süper olmuşsun! :)

    YanıtlaSil
  7. tebrikler harika gözüküyorsun...

    YanıtlaSil
  8. aradaki fark cidden belli oluyor.,
    bence bırakmayın devam edin çok daha iyi sonuçlar elde edeceğinize inanyıorm :)

    YanıtlaSil
  9. selmacım..ben seni en son ağustos ayında gördüm cicişim..iftar yimeğinde..ve o zaman şimdi arasında oldukça fark var..hadi tam gaz devam.. bu arada benim kişisel blogum http://efsunozkan.blogspot.com/ öpüyorum

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top