16 Eylül 2013

Nazar mı? Dikkatsizlik mi? Yoksa 13. Cuma laneti mi? :(

Merhabayın sevgili folovırlarım

Günün Fotosu etkinliğinin sahibesi olarak günlerdir niye fotoğraf yüklemediğimi, yüklenen fotoğraflarda taglendiğim halde niye beğenmediğimi, yorum yapmadığımı, sosyal medyada pek bi aktifken niye pasife düştüğümü merak edenler olmuş aranızda, öncelikle merak edilmek pek güzel bişi sağolun varolun. Efenim telefonumun ekranı geçtiğimiz Cuma günü çatladı ve telefonum bir daha açılmadı. Hal böyleyken Twitter'dan sürekli tweet atan, Facebook'tan durum güncellemesi yapan, millete sataşan, yazıp çiziktiren ben kınalı yapıncak gibi boynu bükük kaldım. Foursquare'da haftalardır liste başıyken #8'inci sıralara düştüm. Durumum vehametini varın siz düşünün. Bugün servisten aradılar ve masraf için onayımı aldılar, verecez yaptıracaz mecbur. S4'ümün ekran tamiri 400 TL haşırt to the blackboard. Ne diyelim cana gelceğine mala gelsin, ha bi de gözü kalanın gözü çıksın! Belki yarın belki yarından da yakın tekrar aranıza geri döneceğim, beni özleyin, merak edin, sevin işte yapın bir şeyler anacığğmmm. Canım S4'üm az kaldı gelip alacağım seni astaneden :D

6 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. :O
    Ne buyuk bir sansizlik.
    Olsun canim dedigin gibi, cana gelicegine mala gelsin..

    YanıtlaSil
  2. Of yaaa... :( Okut üflet kendini başlamasin yine nazar laneti Selmam. Çok üzüldüm...

    YanıtlaSil
  3. Of yaaa... :( Okut üflet kendini başlamasin yine nazar laneti Selmam. Çok üzüldüm...

    YanıtlaSil
  4. oyyy geçmiş olsun beybi nazar diyelim çıksın gitsin :(

    YanıtlaSil
  5. merhaba :)
    aaaah aaah biLirim o duyguyu evLat acısı gibi oturur vaLLa :)
    geçeN seNe ayNı kaza beNdede oLdu s3 çatara çutara yere düştü ve pert :) 600 kağıt istediLer de 550'ye zor iNdiLer:) kuzu kuzu verdi kocacık mecbureN :)
    Neyse saNada geçmiş oLsuN caNım :)

    YanıtlaSil
  6. Belliydi ama foursquare da listeden düşmenden şüphelenmiştim :)

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top