16 Ağustos 2013

Alışveriş |

Yıllık izni -arkaya doğru fırlatılan gelin çiçeğini yakalar gibi- havada kapan ve bundan mütevellit Bodrum tatiline geri sayım yapmanın haklı mutluluğunu yaşayan Supercellma kişisinden pek bi selamlar blogcum!

Arefe günü sokaklar, caddeler, çarşılar, pazarlar, her bir yerler Çin'de bir havuz görüntüsünü aratmayacak şekilde bkz. insan kaynıyorkene ve herkeşler kendine bayramlık ciciler alıyorkene ben "herkes aynıyken ben farklıydım" felsefemden milim kaymamış bir bağyan kişisi olarak bayramlık alışveriş dışında yapılabilecek her türlü alışverişin bokunu çıkarmış bulunmaktayım. Dekorasyondan elektroniğe, kişisel bakımdan, pazar alışverişine ne bulduysam aldım.

Alışverişimin ilk durağı Linens'di. Epeydir bırgalamıyorum girip bi bakınayım dedim, elim kolum dolu çıktım her zamanki gibi. Yeni eve taşındığımdan beri misafir havlularımı koyabileceğim sepet arayışımı Linens'de gördüğüm örme sepetlerle noktaladım.

Yuvarlak olanlar seri sonu olduğu için 5,95 TL gibi komik bir fiyata satılıyor. Oval olan ebat olarak yuvarlaktan bi hayli küçük olmasına rağmen yeni sezon olmanın havasını atıyor ve 17,90 TL'den satışta. Sepetlerin yanısıra bir de içlerinden şanslı pek sevgili bir folovırıma hediye etmek üzere ikili kupa seti aldım. Üzerinden twitter cikciğine benzeyen cikcikler var, orjinal kutusuyla pek şık, pek cici. Yeni sezon ürünlerinin satıldığı giriş katta fiyatlar birazcık tuzlu olsa da, outlet katında gözlerinize inanamayacağınız fiyatlarla seri sonu ürünler sizi bekliyor.

İkinci durağım İGS Uğuryıl idi. Kasım 2011'de aldığım Vakko çantamın deri kenar biyesi zamanla aşındığı için içerisindeki siyah plastik şerit çıkma yapmıştı. Ben de müşteri hizmetlerine mail atarak çantanın tadilatının yapılmasıyla ilgili talepte bulunmuştum ve gelen cevap üzerine çantayı tadilat incelemesi yapılmak üzere aldığım mağazaya götürmüştüm. İGS'deki müşteri temsilcisi arkadaş en geç 1 ay içinde cevap geleceğini söylemişti. 1 hafta sonra mağazadan "firma ürünün iadesini aldı, yerine yeni sezondan istediğiniz yeni bir ürünü alabilirsiniz" şeklinde bir geri dönüş gelince ben "İGS farkı" diyerek daha öncesinden bildiğim Ağustos başında çıkan yeni sezon grubundan kendime rengi başta pek içime sinmese de sonradan sonraya pek bi ısındığım bu çantayı üzerine az bir miktar! fark vererek aldım. İGS müşteri memnuniyeti konusunda gerçekten çok iyi, bugüne kadar aldığım ürünlerle ilgili ne zaman sorun yaşasam hiç bir zaman çözümsüz kalmadı.

Diyetisyene başladığımdan bu yana ha bugün ha yarın deyip ertelemekte dünya rekoru kırdığım baskülümü diyetisyenime sormak istiyorum joker hakkımı da kullanarak nihayet aldım. Bimeks'te 49,90 TL'ye görüp istediğim rengi yok diye almadığım Tefal baskülü tadilata girdiği için %70'lere varan indirim yapan Bursa YKM mağazasından 29,90 TL'ye kaptım. Anneler gününe özel sınırlı sayıda üretilmiş bu kalp desenli baskül banyomda baş köşede yerini aldı. Tepesinde dana nice kilolar verdiğimi görmeyi Yüce Rabbimden niyaz ederim.

YKM'den aldığım bir diğer ürünse 2010'da aldığım eskimek bilmeyen Triump marka sütyendi. İnce süngerli, toparlayıcı bu kalıp artık üretilmediği için kısa süreli yas tutmuştum ancak mağazada iç çamaşır reyonunda tesadüfen kurcaladığım askıların arasında kendi bedenimden bir tane bulunca ofsayta düşmemek adına, fiyat etiketine dahi bakmadan direk aldım. Fiyatı 79,90'mış, 2010'da 65,50'a aldığımı düşünürsek gayet normal. Ben bi 3 sene daha rahatım. Bu markayı şiddetle tavsiye ediyorum, aklınızda bulunsun, yazın bi kenara.


Son durağım ürünlerini uzun zamandır kullansam da ilk alışverişimi yapmak ancak Mayıs ayında nasib olan Yves Rocher'di. Doğum günüme özel ikinci ürün bedava kampanyasından, %20 indirimden ve Zafer Plaza Artı Puanlarımla almış olduğum 10TL hediye çekimi kullanarak tüm bu ürünleri 91 TL'ye aldım. Şaka gibi!


kullansan da kullanmasan da kol gibi gelecek, accık para biriktir.

Follow my blog with Bloglovin

0 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

Yorum Gönder

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top