18 Ağustos 2013

Durum Güncellemesi

  • 96 kiloyla başladığım diyetimin 7. ayındayım. Fazla kilolarım gözle görülür şekilde yok olurken, özgüvenim tavan yapmış durumda. Mütevazi olamayacağım, ben gerçekten süperim lan!
  • Tatilime son 1 hafta. Tatilde diyet mi olur diyenler var çevremde, onlara "esas diyet tatilde olur" diyorum. 
  • Neredeyse 10 yıl sonra ilk kez 70'li kilolardayım, 79.7'yi görünce basküle sımsıkı sarıldım, öptüm bildiğiniz! ;)
  • 7 Eylülde yeni bir Gülcan Karpuz kontrolünde siz pek sevgili folovırlarıma durum raporu vermek üzere, 

Ha unutmadan: "Yarın Pazartesi". İmza -Bir Dost :P
Herkese tatlı uykular!!! ;)


14 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. vay maşallaahh!! azmin gücü lan helal olsun! darısı bana olsun!

    YanıtlaSil
  2. çok güzel azmin zaferi işte darısı benimde başıma 70 leri hiç görmedim ama ben 60 larıda görmek istemiyorum tardıda 6 ile 0 ı görmekten bıktım artık çünkü bana yakışmıyor :(( pantolonum gömleğim bluzum birşeyim olmuyor inatla bu durumda kıyafet almakta istemiyorum ama arada zorunda kalıyorum Allah herkese sağlıklı ve kendini mutlu hissettiği kiloyu nasip etsin..

    YanıtlaSil
  3. @Shewgy sağol bacım! eksik olma! darısı başına :)

    @Mor Hastası teşekkürler şikirim :P

    YanıtlaSil
  4. iki halinde güzel ama önemli olan senin hangi halinle iyi hissettiğin.Devamı gelsin daim olsun

    YanıtlaSil
  5. SELAM HELAL SANA KESİNLİKLE, BENDE BUGÜN BAŞLADIM DIYETE. ÇOK HIRSLIYIM :)

    http://www.siyahbeyazmutfak.com/ BLOGUMA SENI BEKLERIM MUTLAKA UĞRA..

    YanıtlaSil
  6. Süper süpersin selmaaa :')) tam gaz devam

    YanıtlaSil
  7. Tebrikler.. bravo sana.. resimler açılmıyor.:( güzel resimlerini göremedik ya..
    sağlıklı beslenmek+spor eşittir güzel vücut ve mutluluk..

    YanıtlaSil
  8. Tebrikler Süperciğimmm, değişmeyen birşey var yalnız... "Güzelliğin" :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. ne senin ne de bir başkasının güzelliği bir kaç kilo fazlasının arkasına saklanamaz selma cım.allemmm eder kallemmm eder görürüm ben.yani iki foto arasında bir fark göremiyorum :)

    YanıtlaSil
  10. Kızım sen fıstık gibi olmuşsun :)) Kıskananlar çatlasın :P

    Eh hadi bakalım süper kız olarak süperliğe devam :)

    YanıtlaSil
  11. süper omuşsunnn bayıldım

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top