20 Ağustos 2013

Mutluluğun Öteki Yüzü


Çok uzun zamandır buralarda aktif olamadığım için blog çekilişlerine de katılamıyordum doğal olarak. Suskunluğumu pek sevgili blogırımız drwilldone'un kitap çekilişine katılarak bozdum ve şans benden yanaymış ki çekilişi ben kazandım. Kargom az önce geldi. Tatilde okumak üzere kitap almayı düşünüyordum, yine dört ayak üstüne düştüm, bu güzel kitap hediye geldi. Kitabın içeriği kadar kapağı, tasarımı da önemlidir benim için. Sürükleyici bir roman olduğunu zaten yorumlarda okumuştum ama itiraf etmeliyim ki kitabın kapak tasarımı, püsküllü ayracı beni benden aldı. 2013 benim uğurlu yılım, bu yıl hediyeye doymadım resmen. Allah'ım bu şansın önümüzdeki günlerde, aylarda ve yıllarda devam etmesini istiyorum, amin. Arkadya Yayınları'na ve drwilldone'a koccaman teşekkürler.

2 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. merhaba..
    tebrik ederimm,benimki de bugün ulaştı elime :)
    tasarım konusunda aynı fikirdeyim,ilk kez bi kitabın tasarımına bu kadar bayıldım..bi süre sevdim resmen.. :D

    neyse lafı uzattım..şimdiden keyifli okumalar.. ^___^

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top