11 Mart 2012

Yalnızlık Allah'a mahsussa bu benimki ne??

Eşyalarıma küçük gelen 40 metrekarelik evim yalnızlığıma büyük geldi. Eskiden her şey bugüne yığılıyor, çok çabuk geçiyor diye sitem ettiğim Pazar günleri artık yapacak pekte fazla bir şey bulamadığım için geçmek bilmiyor. Bu dünyada değil ama bu evde yalnızım. Gelenim çok oluyor ama gittiklerinde dolaba kaldırmak için ortalıktan topladığım terliklerle ve mutfak tezgahındaki kahkahalara, sohbetlere, hüzünlere, anılara eşlik eden bulaşıklarla baş başa kalıyorum yine.

Geceleri yalnız uyumak mı daha zor, sabahları yalnız uyanmak mı bilemedim...Sanırım ikisi de.

Evim hiç dağılmıyor mesela, oysa ben yaşayıp dağıtmayı severim. Bu düzenli ev beni boğuyor. Birinin arkasından dağınıklığını toplamak istiyorum, çamaşırlarını koklayıp katlamak falan. Bir nefes, bir ses, bir ayak izi istiyorum yalnızlığıma kapak olacak.

Kafa dinlemek istediğim için yalnız yaşamayı seçtiğim doğru, ama benim kaçtığım şey gürültü değil beynimin içinde uğultu haline gelen geri kafalı insan düşünceleriydi, ön yargılarıydı, o ne der bu ne der kaygılarıydı ailemin, kaynağı belli olmayan ve kimsenin ortadan kaldırmak için savaşmayıp boğun eğdiği mahalle baskısıydı ve kısıtlamalarıydı özgürlüğü için yaşayan birini... 

Paylaşacak biri var mı yalnızlığımı?
Ben yalnız yaşamak istemiştim, yalnız kalmak değil...

6 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Ewet var yalnizligini paylasacak biri...

    YanıtlaSil
  2. ah ah ne güzel anlatmışsın evlendiğinde ortalığı toparlamanın ayrı bi mesai olduğunu anlıyosun,traş malzemeleri mi dersin,atlet eşofman bi yanda mı dersin,çerezler mutfak terlikler :)
    bence şimdi keyfini sür sonra kokusuyla huzurla onlarıda yaşa :)
    yalnızlığı sevmiyorsa kişi,
    bu ancak olur bir dişi,
    vakti gelmiştir yuva kurmasının,
    ama bilirki zordur işi :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepsinin ayrı bir güzelliği var demi? ben yalnız yaşamanın bir tadına varayım önce, bu arada hayırlı bir kısmet çıkar evlenirsem de evliliğin o fazla mesailerin tadını çıkarırım :) ama şimdilik zor :)P

      Sil
  3. Paylaşımlarınız ilgi çekici artık bloğunuzu sıklıkla takip ediyoruz. Galvaniz çöp konteyneri olarak paylaşımlarınızın devamını dileriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şu reklam içerikli saçma sapan yorumlarınızı lütfen kesin. Yalnızlıkla ilgili yazımın altında Galvaniz Çöp Konteyneri nedir ya manyak mısınız nesiniz!!!!!

      Sil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top