25 Nisan 2013

Duvar Kağıdı Yaptım

Gün geçmiyor ki bir işe daha el atıp hakkını vermeyeyim. Allah beni nazarlardan saklasın. Yine elde olan bir şeyi değerlendirip harika bir iş çıkardım. Yihihuu! Sıkı takipçilerim bilir üst kattaki evde banyodan su sızıp kabaran duvarımı duvar kağıdıyla kaplamıştım. Hem hoş bir hava katmıştı salonuma, hem de rutubet alıp kabaran duvarın dökülüp yerleri kirletmesinden kurtulmuştum. O projede ikinci rulodan çok az bir parça kullanmıştım ve o kalan rulo aylardır kolilerden birinde belki bir yere kullanılır düşüncesiyle saklanıyordu. Cumartesi günü üzerime basan ağırlıktan annemin döktüğü kurşunlarla bir nebze kurtulmuş olmanın etkisiyle kolları sıvadım ve TV ünitemin durduğu duvarı duvar kağıdıyla kapladım. Duvar kağıdını yettirebilmek ve tuğla desenlerini denk getirmek için epey uğraştım ama sanırım değdi. Ben çok beğendim. Bakalım siz beğenecek misiniz?

Fotonun büyük halini görmek için tıklayın.

26 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. duvar kağıdı hayatımızın kurtarıcısı oldu...
    çok güzel olmuş valla...

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık eskisinden çok daha güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de çok beğendim canım :)

    YanıtlaSil
  4. Tebrik ederim, eline sağlık. Gayet şık olmuş.

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş.ellerine sağlık;)

    YanıtlaSil
  6. Allah bana da nasip edecek mi böyle yaşamayı :(

    çok güzel olmuş selma cım herşey gönlünce olsun. seviyorum seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bile imkansız dediğim hayata sahipsem şu an, sen de olursun er ya da geç. İyi dileklerim hep seninle, ben de seni çok seviyorum canımsın!

      Sil
    2. bir mesleğim olsaydı ben de umut edebilirdim ama umutlar bile vasıfsız eleman istemiyor.

      sen benim amazon kadınımsım.senin şu yaptığını bırak kadınlar erkeklerin çoğu bile yapamazken bilmiyorum ki etrafındaki insanlar neden seni kraliçe ilan etmez?

      Sil
  7. Bu ara çok hoşuma gidiyor bu duvarlar..pek güzel olmuş :)
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  8. bayıldımmmmmm çok güzel olmuş kesinlikle :)

    YanıtlaSil
  9. çok çok güzel olmuş, ellerine sağlık Selma'cım:)

    YanıtlaSil
  10. Düz olmasından daha iyi. Gayet de hava katmış. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  11. küçük dokunuşlar ne kadarda fark yaratıyor yaptıklarımızda.gerçekten çok iyi olmuş.ellerinize sağlık.
    araba oyunları

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top