25 Nisan 2013

Tarihimde bugün.

Bugün; 25 Nisan 2013.
Yeni hayatımın ilk gününün,
kızlık soyadıma geri dönüşümün 6.yıl dönümü.
Ve bir çok insanın cesaret edip yapamadığını yapışımın.
Ve yürümeyecek bir şeyi yürütmeye zorlamayışımın.

6 yıl önce bugün başım dimdik yukarda iken
içimde bir köşede dizlerine kapanarak ağlayan ruhum da dimdik ayakta şimdi.
Yaşadığım acıları sindirdim, yaralarımı iyileştirdim.
Çıkmaza girmiş bir yolun geri dönüşünü tek başına tamamladım,
kalabalıklara yeniden karışabilmek, yeniden "ben" olabilmek için.
Kolay olmadı tabii. Çok zor bile oldu hatta.
Yastığa kapanıp hıçkırıklara boğulduğum gecelerim de oldu,
itilip kakılmadan uyandığım için huzur ve güven dolu sabahlarım da.

Bugün; 25 Nisan 2013.
Yaşadıklarımı tecrübe olarak bir kenara koydum.
Unutmuyorum, ama mümkün oldukça hatırlamıyorum da.

Ben artık mutluyum, umutluyum,
Seviyorum, seviliyorum.
Cesurum.
Ve güçlüyüm, çok güçlü.

20 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Tarihinde bugünü sıradan bir gün yapıp unutmanı daha çok isterim canım. Bana sorsan o günü hatırlamıyorum bu konuda ciddiyim tam tarih bilmiyorum 2008'de temmuz diye biliyorum o kadar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkes bir değil işte Pınarcım, ben unutmam tarihleri, doğum günlerini, yıldönümlerini unutmadığım gibi :) yaşadığım acıları sindirdiğim için tarihi hatırlamak rahatsız etmiyor beni, ama yine de önerini dikkate alacağım şekerim :)

      Sil
  2. Cnm seni tebrik ediyorum. dik duruşundan dolayı, cesaretinden dolayı. inan çoğu insanın, kadının başarmak isteyip de başaramadığı bir şey bu.
    en zoru da yürümeyen bir ilişkiyi yürütmeye çalışmak. sonunda iki tarafta yıpranıyor. dilerim hayatın boyunca çok güzel bir hayatın olur. sakın geçmişe bakma. hep geleceğe bak. sevgilerimle,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hep yanımda ve destekçim olduğun için sana minnettarım, hep varol e mi hayatımda, teşekkürler güzel yorumun için :)

      Sil
  3. canım benim hep mutlu musmutlu olman dileğiyle...
    önemli olan etrafı düşünmeden yaşamak değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepimiz mutlu olalım :) önemli olan evet etrafı düşünmeden kendin için yaşamak ve sanırım ben başarıyorum bunu ;)

      Sil
  4. Allah mutlulugunu daim etsin canim benim :)

    YanıtlaSil
  5. Acıların üstü örtüldüğünde her hatırlayışta aynı duyguyu yaşatır.Önemli olan acıyı göğüsleyip arkada bırabilmek.Sana da yakışan bu zaten dimdik durmak.Hem hayat süprizlerle dolu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok haklısın canım, kaçmaktansa yüzleşip kurtuldum ben, mutlu ve umutluyum, bakalım hayat bana ne sürprizler yapacak :)

      Sil
  6. Hayat imtihanlardan oluşuyor.. ne güzel sınavı geçmişsiniz.. daha güzel tarihleri aklınızda tutmanız dileğiyle

    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, iyi dileğin ve güzel yorumun için :)

      Sil
  7. Güçlüsün, güçlü davranmışsın...
    Mutlu güzel sevgi dolu senelerin olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaminnnn inşallah hep birlikte :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  8. daha da çok mutlu olman tek dileğim güzellik (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen var ya b'tanesin! çok teşekkürler tatlım :)

      Sil
  9. bu da senin sınavınmış aslında cesaretin çok hayranlık verici çogu kadın var kızlık soyadına dönmekten korkuyor ya yapamazsam ya şöyle olursa ya böyle olursa tek kalıp daha da mutsuz olmaktan korkuyorlar mutsuzlugun içinde güçlü durmak her kadının yapabilecegi bir şey değil umarım çok çok daha mutlu olursun her yazın gibi bunu da okurken her ne kadar hüzünlü olsa da gülümsetmeyi başardı çünkü yazıda umut var ,başarı var korkan insanlara da yazın ışık olsun ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumunu okurken vay be sen neymişsin kızım Selo dedim kendi kendime, çok teşekkür ederim iyi ki varsın :)

      Sil
  10. Tebrikler.. ve mutluluklar...
    mutsuz giden bir beraberliği evliliği sonlandımak, boşanabilmek bence büyük başarı..
    çok istediği halde yapamayan o kadar çok insan var ki..
    evlenirken bütün dünya seni desteklerken, boşanmaya karar verdiğinde bütün dünya karşına dikiliyor..engellemek için ellerinden geleni yapıyorlar..
    bütün engellere rağmen başarmışsın.. bravo sana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serkancığım bi dolu teşekkürler canım benim :)

      Sil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top