30 Nisan 2013

Mavi Saç Hayaldi, Gerçek Oldu.

Lisede "Mavi Saçlı Kız" kitabını okuduğumdan beri hayalimdi saçlarımı maviye boyatmak.
O dönem bizim okul yönetimi balyaja bile izin vermiyorken mavi saçla okula gitmek sıkardı tabii biraz.
Geçenlerde bir gün durup dururken;
"Yarın bi gün evlenip çocuğa karıştığında yapamayabilirsin, gençsin, güzelsin, cesursun! Bi daha mı 29 yaşında olucaksın? yaptır gitsin kızım Selo" dedim kendi kendime.
Ve iş çıkışı soluğu kuaförde aldım. 
Kuaförüme "saçımda birkaç tutam turkuaz istiyorum" dediğimde gözlerini patlatarak emin misin? diye sordu.
Ona aynada kararlı bir bakış atarak cevabımı verdim.
Beklediğimden daha uzun ve zahmetli süreç saçımın oryalle açılmasıyla başladı.
Yıkama setinde 1 saatten fazla bekleyip boyun fıtığı olma riskine ve
ya istediğim gibi olmazsa? endişesine rağmen sonuç tam da istediğim gibi oldu.

Yeni saçlarımı beğenenler de oldu, "mavi de saç mı olurmuş, manyağın tekisin" diyenler de.
Kimse beğenmek zorunda değil,
Benim de kimin ne dediği umrumda değil.
Tam da Huysuz Ayı'nın dediği gibi;
Ben yıllardır yapmak istediğim bir hayali gerçekleştirdim.
Ve turkuaz saçlı yeni halimi çok sevdim.


37 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Ehe ben de uçlarını boyattım, hiç istediğim gibi olmadı, kuaför kandırdı beni, bok kafalı! Seninki çok güzel olmuş. Saçlarım düzelirse ben de yeniden denerim belkii *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oryalle açtığı için saçların yıprandığı bir gerçek, bi de düzleştirici, maşa falan uçları hafif yıprandı ama renk istediğim gibi olduğu için onları sorun etmiyorum. Benim kuaförüm tam istediğimi yapıyor bu konuda cidden çok iyi :)

      Sil
  2. tamami boyanmamis ki tamamen boyatsaydin o zaman hayalin gercek olurdu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayalimin tamamını boyatmak olduğunu nereden çıkardın ki? :)

      Sil
  3. Güzele ne yakışmaz:)
    Öptüm ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı dillim güler yüzlüm ben de öptüm ki seni :*

      Sil
  4. sen çok güzelsin ama saç da iyi de biraz aykırı olmuş yinede çok şık durmuş uzun saçda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel düşüncelerin için teşekkür ederimn :)

      Sil
  5. iyi etmişin cnm. hayallerimizi ertelememek lazım. zayıflamışsın bir de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol selmoşum, evet vakit varken gerçekleştirmek lazım... zayıfladım daha da devam ediyorum bakalım sonuç ne olacak :)

      Sil
  6. çok yakışmış... harika görünüyorsun...
    kimin ne dediğini umursamamak harika bir şey.. helal olsun sana.. bravo.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oo Serkancım da beğenmiş :) biliyorsun ben kendime yaşıyorum hayatı ;) teşekkürler teşekkürler :)

      Sil
  7. Sevdim bezelye... farklilik iyidir

    YanıtlaSil
  8. cok guzel olmus :) bende sac tebesiri ile yapiyorum, guzel duruor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler şekerim, beğenmene sevindim ;)

      Sil
  9. vay anasınıııı çok yakışmış ki ;) ayrıca 29 demeye de 1000 şahit ister... güle güle kullan supercellma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vay anasını ne güzel yorum bu yaww :P eksik olma sen, teşekkürler canikom :)

      Sil
  10. bence çok hoş olmuş dediğin gibi bir daha yaptırmaya fırsat bulamayabilirsin.çok hoş olmuş

    YanıtlaSil
  11. Hoş olmuş bende daha koyu mavi olanı beyeniyorum iyiki denemişsin ama sakın komple denemeye kalkma gaza gelme sakın arkadaşım yoksa benim gibi saçından olursun :) Bende Menekşe Moru Aşkına saçlarımı kaybettim ama hala inatla mor istiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saçlarım ince telli olduğu için zaten oryal yediği gibi matlaşıp sertleşti :) komple yaptırmayı hiç düşünmedim çünkü saçlarımı kaybetme riskim var, böyle bir tutam yetti bana uzayıp gidene kadar alırım hevesimi :)

      Sil
  12. ben de bayılıyorum mavi saça yaa ! saçlarımı boyatmadığım için şu saç tebeşirlerinden alıp boyayayım diyorum içimde kalmasın de mi :)

    sana da feci yakışmış ama saçtan öte zayıflamışsın yaa ne güzel olmuşsun kızım sennnnnnnn :)

    maşallah kızımaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. içinde kalacağına yap boyayla ya da tebeşirle farketmez :) al hevesini ;)

      11 kg vermiş halim, daha da veriyorum bakalım nasıl olacağım finalde :)

      sağol canım benim öpüldün :*

      Sil
  13. Selmaa ne güzel zayıflamışsın sen :) En iyisini yapmışsın karışan eden yokken süper zamanlama vallahi. Çok güzel olmuş çok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler yavruşum hepsi için toptan :)

      Sil
  14. valla güzel olmuş yakışmış...
    ayrıca acayi zayıflamışsın... tebrikler

    YanıtlaSil
  15. Bence Mavi saç harikaa :)
    Çok yakışmışşşş :)

    YanıtlaSil
  16. çok hoş olmuuş :):)

    YanıtlaSil
  17. Cok yakismis canim benim. Bende yillar önce kirmizi sacin hayalini kuruyordum. Arkadasim kuaför. Yaptirdim. Sacimin rengi tam koyu siyah oldugundan acmakta zorlandik ilk önce. Saatlerce ilak ile sarisin oldu. Sonra kirmiziya büründü. 4 hafta sonra akti gitti boya, turuncu oldu. Üzüldüm. Ama yaptirdim, icimde kalmadi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Ahucum :) benim de ilk iki yıkamada aktı renk, ama kuaförüm uyarmıştı zaten akacak diye, gittim cila yaptık, illa ki akıyor bu renkler, yine açıldı ama şimdi tam da istediğim renk oldu :) ben de hevesim kalacağına yaptırayım dedim :)

      Sil
  18. bunun için özgüven çok önemli. millet alışık kahverengi sarı falan ama çok güzelde oluyo işte. .çok yakışmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. farklı olmak iyidir ;) çok teşekkürler :)

      Sil
  19. Siz kendinizi iyi hissediyorsan gerisi boş zaten. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top