11 Nisan 2013

İlk hedefe son 10 kg


Diyetimin 89. günündeyim.
Toplam 10 kg verdim ve adına "yalan makinası" dediğim o makinada 85.3'ü gördüm.
İlk hedefimiz Haziran ortalarında 75 olmak
Ki bu benim için 40 bedene falan tekabül ediyor, yihihuuu!

Şükürler olsun bu listemde bitkisel hayattan çıkmış artık et ve türevleri yiyebilen bir insan evladıyım.
3 yıl önce aldığım ve son 2 yıldır içine giremediğim kıyafetlerimi giyebiliyorum, büyük mutluluk!
Günde 3 kez tuvalete çıkıyorum ki bu doğduğundan beri kabızlık çeken biri için büyük nimet!

Asosyalliğimi koruyor ve mümkün olduğu kadar dışarı çıkmıyorum.
Çünkü her şeye dayanabiliyorum da yanımda keyifle yudumlanan bi Arjantin bira beni yoldan çıkarabiliyor.
Patatesin her türlüsünü, zeytini, köy salçalı ekmeği, tortelliniyi, 
Midyeyi, çiğ köfteyi, kumruyu özledim.

80 kg olduğumda; finans müdürümüzden nerden ne istiyorsam bir kıyafet
75 olduğumda patronumdan güzel bir elbise ve annemden sürpriz bir hediye gelecek.
Böyle jestleri herkesten görmek isteriz tabisi.
Hem sağlığım, hem güzelliğim, hem motivasyonum en çokta o hediyeler için verilir lan o kilolar!

19 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Wayyy süpermiş, eski diyet serüvenim geldi aklıma :D
    89la başlamıştım bende, 75e indiğimde kendimi dünyanın en zayıf insanı gibi hissediyordum :D
    Hele bu hediyeler ödüller insana öyle gaz veriyor ki
    devam durma devam
    emek olmadan yemek olmaz :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok haklısın, teşvik edilmek daha da gaza getiriyor :)
      mucx :*

      Sil
  2. çalış çalış bu azmin sonunda sen daha çok kilo verrsiniz bezelye supercellma

    YanıtlaSil
  3. ne güzel bi mutluluktur kilo vermek sakıncası yoksa diyet listen varsa bana verirmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen, hafifliyorsun bi kere, özgüvenin artıyor, hem sağlık açısından hem motivasyon açısından çok güzel :)

      sakıncası benim için yok ama sağlığın açısından var bence :) ben listemi kimseyle paylaşmadım çünkü kişiye özel diyet uyguluyor diyetisyenim, bir dünya tahlilden geçerek bu listeleri yapıyor, herkesin metabolizması, beslenme alışkanlığı farklı neticede.

      Sil
  4. Selma abla çok özeniyorum şu an sana. İradene. Allah bana da nasip etsin öyle irade. Maşallah barekallah. Nazar değmesin ((: ben de senden ilham alarak diyetisyene gitmeye karar verdim ama 2haftadır tahlillerle uğraşıyorum. Henüz diyetisyenin yüzünü göremedim hastanenin tahlil bölümü çalışanlarından -.-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim, istersen yaparsın, tek şart gerçekten istemek bunu unutma :) Ben de aynı süreçten geçtim 12-13 çeşit tahlil yaptırdım, kaç tüp kan almışlardı hatırlamıyorum :) gelişmelerden haberdar et e mi senin de başarı hikayelerini okuyalım inşallah, öperim :*

      Sil
  5. Helal olsun kiz sana. Bende 15 kilo vermis ve dünyanin en mutlu insani olmustum bir kac sene önce. Simdi tekrar bir baslayabilsem ... Biraz daha versem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yine olabilirsin yine verebilirsin :) haydi gel diyet kardeşi olalım :P

      Sil
  6. insan istedikten sonra başarılmayacak şey yoktur. kendine inanmaktan vazgeçme 75 değil daha bile zayıf olursun sen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, hayatta en iyi yaptığım şey kendime inanmak sanırım, asıl hedef 68 zaten, bekleyip görelim bakalım neler olacak :)

      Sil
  7. Takdire şayan bir durum... Hiç diyet yapmamış ve yapamayacak bir insan olarak seni kutluyorum Selma. Azmine diyecek söz yok. 75 de neymiş ? ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. wuhuhuhu :) takdiri de kaptım ;) aman ne güzel bir şey hiç diyet yapmamış olmak, Allah kimsenin başına vermesin zaten :) teşekkürler şekercim :)

      Sil
  8. Umarım istediğin kiloya ulaşabilirsin :)

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. gördüm şimdi üstte yazmışsın diyet listeni paylaşmıyormuşsun :D helal olsun umarım bende verebilirim :)

    YanıtlaSil
  11. aynı anda başladığımız diyet ile 10 kg veren biri olarak son 6-7 kg =)))
    bekleyen giysilerin olması müthiş...

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top