01 Nisan 2013

Bu bir "1 Nisan şakası" değil yazıyorum...

Alışmış kudurmuştan beterdir dedikleri bu olsa gerek. Alışmışım ya bir kere yazmaya, boşluktaydım günlerdir. Bahar, hem güzel kıpraşmaların müjdecisi, hem de kış mevsiminin ağırlığını, kasvetini alma zamanı üzerimizden. İnişli-çıkışlı, bol didişmeli, heyecanlı, özleşmeli, her şeyiyle canlı kalan bir ilişki, özlediğim, her gün yeniden sevdiğim bir adam... İçimde öyle büyük bir yer açmışım ki ona, bunu ne ara ve nasıl yaptım ben de bilmiyorum. Büyüdükçe zorlaşıyor yalnız geçen günler, birine daha çok ihtiyaç duyuyor insan ve aşk iki kişilik hayalleri de beraberinde getiriyor. Bu iş nerelere varır, sonumuz mutlu olur mu bilmiyorum ama ah işte duygusal bir kadın olarak ben hayal kurmaktan da geri kalmıyorum.. Bugün 1 Nisan ama bu bir şaka değil, işte yazıyorum, buradayım, bırakamadım sizi, sizi gidi çatlak kiremitler :)


8 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Sevindim canım.Senin esprili yazılarını çok seviyordum. Bizi bırakma Selmaaa :))

    YanıtlaSil
  2. n'oldu, yine mi bırakacaktın buraları.
    benimki de 1 nisan şakası değil, buralararda ol hiçbiryere gidemezsin.
    tam da güzel mutlu yazılarını okurken, nereye böyleeeee??
    öptüm seni

    YanıtlaSil
  3. Hoş geldin, sevindim döndüğüne. Olmuo öle bırakıp gitmekler. :)

    YanıtlaSil
  4. çok sevindim cnm. sensiz buraların tadı yok bence :)

    YanıtlaSil
  5. sevindim sen hep buralarda ol ki bizim yüzümüzde biraz olsun tebessüm oluşsun

    YanıtlaSil
  6. Cok iyi olmus canim yeniden yazman. Alismis kudurmustan beterdir. Yazmaya alisinca birakmak zor oluyor.

    YanıtlaSil
  7. İşte budur Selmacım :))

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top