07 Nisan 2013

Yalnız Hayatım, Ben yine geri geldim.

Annem geldi odaya, 
Tam da bu postu yazmak için bilgisayarımı açmıştım yanan gözlerime rağmen...
Ağlıyor musun? dedi.
Nasıl ağlamayayım ki? dedim,
Geldi sarıldı, haklısın dedi, benle birlikte ağlamaya başladı.
Sakinleştirici iğnenin etkisi geçmeye başlamış olacak ki,
çenelerim titremeye, kalbim gümbürdemeye başladı yine.
Olsun, biliyorum geçecek.
Belki evet, birkaç zaman geceleri gözlerimi kanatırcasına ağlayacağım.
Elbet özleyeceğim, çünkü sevdim, çok sevdim. 
Ve biliyorum özledikçe çaresizlik saracak her yanımı..
Duvarlara çarpıp bana geri gelecek hıçkırıklarım ama elbet her acı gibi bu da hafifleyecek, bitecek..


Beni hıçkırarak ağlarken bırakıp gittiği o an, bitti her şey.
En vicdansız insan bile kayıtsız kalamazdı benim o halime...
Yalvardım, lütfen, dedim.
Yüzüme bakmadı.
Ben kararımı verdim dedi,
Nefret doluydu, bir yabancı gibiydi,
Kapıyı çarpıp gitti.
Kapının arkasına yaslandım, Orada dakikalarca ağladım.
Epey bir zaman sonra kesildi zırlamam.
Belki işe yarar diye, kafam dağılır diye bir umut başına geçtim puzzle ın.
Kabul, komik olabiliyorum bazen.
Sonra Mihri'nin arayışıyla nefesimi kesen ağlayışım,
 benim dakikalarla birlikte kötüye gidişim,
Mihri'nin gelişi,
hastaneye gidişimiz,
iğnenin vurulmasıyla hiç bir şey düşünmememi sağlayan şey: uyumak.

Keşke diyorum sevmek yetseydi.
Hani ben çok büyük seviyorum ya, her sorunu çözerdi sevgim.
Ama yetmiyor blog, yetmiyor.

Yalnız hayatım, ben yine geri geldim, beni kabul edecek misin?
Öyleyse, hoş bulduk.

5 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. tamam diyorsun... oldu bu sefer diyorsun...
    ama neden olmuyor... yanlız değilsin... yanındayız her zaman...

    YanıtlaSil
  2. üzülme Selma'cım. mutlaka bunda da bir hayır vardır. demekki doğru kişi o değilmiş. biz hep yanındayız.

    YanıtlaSil
  3. çok üzüldüm canım. acısı çabuk dinsin inşallah :(

    YanıtlaSil
  4. bazen söylenecek söz bulmak zordur ama istersen ki yanımda sessizce otur her zaman yanındayım...

    YanıtlaSil
  5. Hoşgeldin.. ve iyi ki döndün. burda çok seviliyorsun biliyorsun..
    hayatına eşlik etmek istemiyorsa güle güle de geçsin bitsin. sana sevgisi olmayan biriyle yaşamını sürdüremezsin...
    sen bizim kahramanımızdın.
    kahramanlar düştüğü yerden yeniden ayağa kalkmasını çok iyi bilir.

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top