16 Kasım 2012

Duygularım tıpkı telefon kulaklığının kabloları gibi.

Kabak tadı veren bir Zafer meselesi ve aralarda tanımaya çalıştığım adını bile hatırlamadığım birkaç adamdan sonra yeni biriyle tanıştım. Boşandım boşanalı tanıştığım evlenme niyeti olan ilk adam bu, kısmet olursa son olur.

Geçen hafta internette tanıştık. Birkaç yazışmadan sonra telefonlaşmaya başladık. Cuma gecesi hattın her 1 saat 10 dakikada kesilmesine hiç aldırış etmeden 6 posta yaptık o telefon görüşmelerinden. Öyle ki sabah ezanları okunuyordu biz hala telefondaydık. Birçok karı kocanın rahatça konuşamadığı konuları konuştuk, evlilikten beklentilerimizden bahsettik, hayallerimizi, kendimizi anlattık. Hani bazı insanları yeni tanımamıza rağmen yıllardır tanıyormuş gibi hissederiz ya işte bu adamda bunu çok hissettim ben. İçimden geldiği gibi konuştum, güldüm, kikirdedim. Kendim gibi davranmayı seviyorum ya ben, bunu kısıtlamayan, hatta doğal olduğum için benden daha çok hoşlanan adamları daha bir çok seviyorum. Bu adam da öyle. Kendi de rahat, kendi de doğal. 

33 yaşında, İzmirli. Benim gibi boşanmış. Zaman zaman lafı geçtiğinde insanlara hiç evlenmemiş bekar adamla olmaz dediğimde benim geçmişimi sorun ettiğimi düşünüyorlardı, halbuki alakası yok. Bekar heriflerle denedik, olmuyor. Ne kadar itiklersen itikle bir süre sonra ya kendisi sorun ediyor bu boşanmış olma durumunu ya da ailesi. Hadi birilerinin bunu sorun etmesini de geçtim kadınlar erkeklere göre daha çabuk olgunlaşıp sorumluluk sahibi oluyorlar ya e ben de genç yaşta bir evlilik geçirmiş evliliğine ne olduğunu, sorumluluklarını bilen biriyim. O yüzden "adam olamamışını adam etmeye uğraşamam, kısmetimde varsa olmuşunu bulurum" derdim hep. Bu adam fazlasıyla adam olmuş gibi görünüyor, umarım yanılmam. 

Sorduğu sorular, verdiği cevaplar, kurduğu cümleler bile yetti ondan etkilenmeme. Şu günübirlikçi erkek müsvettelerinden sonra evlilik hayali bir adam bulmak cidden mucize gibi.

Alsancak'ın, bana almak istediği köpeğin, çok seviyorum diye yediği midyenin, ne yaptığının ne ettiğinin an an fotoğrafını gönderen bir adam bu. Birkaç saat önce navigasyona girebilsin diye mail atıp açık adresimi verdim. İki gündür kurstan çıkıyorum gece yarılarına kadar evi temizliyorum. Bu akşam sürücü kursunda deneme sınavı vardı, ders erken bitti koştura koştura kuaföre gidip saçımı başımı toparlattırdım, kaşımı, bıyığımı aldırdım. Bende bir heves bir heyecan sormayın gitsin.

Ama dün ve bugün beni hiç aramadı, ben aradığımda da sesinde bir soğukluk, bir tuhaflık var gibi. Haftasonu Bursa'ya gelecek ya yoğunluktan ve yorgunluktandır diye düşünüyorum.

Ben tam bu satırları yazarken ondan gelen mesaj:

"Hafta sonunu iptal edelim, gerek yok. Uyumlu değiliz gibi zaten".....

11 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Diyecek bir şey bulamıyorum. Deli galiba. Ya da şizofren falan da olabilir. Bak ikinci seçenek daha makul. Şizofren galiba... Yoksa ne demeye olmayacak duaya sadece "amin" deyip telefonu kapatacağı yerde saatlerce konuşup masraf etmiş ki?
    Ben de içimdeki küfürleri İzmir'e doğru sallıyor, senin için de "Allah kurtarmış" diyorum.
    Allah kurtarmış. Eğlenmişsin geçmiş bitmiş. Takma kafana fazla. Ararsa da hiçbir şey olmamış gibi aç konuş. "Yok yahu, ben de zaten fazla sallamamıştım seni. Eğlendik işte" falan dersin.
    La havle...
    Sınamalar, sınavlar hiç bitmiyor di mi?

    YanıtlaSil
  2. canım,yazının başını okurken böyleleri kaldı mı diye şaşırarak okudum.sonunda da bombayı patlatmış şerefsiz.bırak böylesinden kendini virajı almadan kurtardığın içn şanslı say.öpüyorum çok

    YanıtlaSil
  3. daha iyi haberlerini beklerken bu kötü,üzücü bir haber oldu.ne kadar üzülme desek te boş galiba.
    biraz geleneksel olacak ama gerçekten belki böylesi hakkında daha hayırlıdır.. böylesi bir ayrılık belki ileriki zamanlarda olsa çok daha acı verici olabilirdi. belki mutsuz sorunlu bir evlilik olacaktı.mutsuz sorunlu bir evliliktense ömür boyu bekar kalmak çok daha iyidir.

    YanıtlaSil
  4. üzülme cnm bunda da bir hayır vardır. belki de kötü biriydi.Allah belki de seni korudu ondan. sen gençsin güzelsin. kimbilir ne iyi insanlar çıkacak ilerde.sabırlı ol.

    YanıtlaSil
  5. Erkek değil mi işte, eğer şerefsiz ise illa bi yerde patlayacak! İlla kendilerini belli edecekler bir şekilde! Ha iyi de oluyor aslında yoksa kendimizi onlara adamaya, hayaller kurmaya falan başlayacağız eğer kendilerini iyi gizleyebilselerdi... Bu da Supercellma'nın kalbindeki tozlu raflarda yerini alır umarım... Dün akşam seni gördüğümde gözlerinde bir ışık, bir heyecan vardı ama şu anki hayal kırıklığını tahmin edebiliyorum. İhtiyacın olan biraz zaman... Evet zaman senin için belki çok vefalı çalışmıyor ama... Aması yok işte...

    YanıtlaSil
  6. aynılarını bende yaşadım...başka bir arkadaşımda...sende...kişiler başka...olaylar hep aynı...deniz yıldızının dediği gibi kendimizi adamaya hayaller kurmaya adam arıyoruz...

    YanıtlaSil
  7. Arkadaşlarımın dediği gibi biz o adamı arıyoruz ama asla bulamayacağız bulsakta bunlar gibiler yüzünden güvenemeyeceğiz .. Üzülme değmez demek işe yaramayacak biliyorum. Umuyorum bu üzüntü çok çok kısa sürer ..

    YanıtlaSil
  8. baştan kokmuş ... zararın neresinden dönülse kardır ;)

    YanıtlaSil
  9. var ya ortasına gelene dek kalbim pır pır atıyordu sanırım bu kez mutluluğu yakaladı bizim kız dedim,
    sonra hayallerim puf diye söndü.
    ama bak üzülme.gerçekten!inan bana bu da bir adım.sonunda mutlu olabileceğin biriyle karşılaşacaksın.sanırım fazla samimi ve dürüst olmaya gelmiyor.biraz gizemli mi olmamız gerekiyor ne:))
    tam ee daha ne var,nasıl oldu,aradı mı seni diye bir tel bağlanacaktım ki sana..
    olsun olsun,bak herşey daha güzel olacak,buna inanıyorum ben:-))))

    YanıtlaSil
  10. tam guzel bısey okuduğumu dusunurken,son anda sasırdım..dengesızmıs o , hıc uzulme canım etraf bunlardan gecılmıyor malesef dolular,herseyın hayırlısını ıste Allah'a dua et seni gercekten cok ıyı anladığımıda,sevdiğimide bıl selmacım sevgıler..

    YanıtlaSil
  11. bende çok sevinerek okumuştum sonu kötü çıktı.Hiç kimse için üzülme sen

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top