29 Kasım 2012

Post tarihinde hala izleyicimseniz bu postu dikkate almayın.

Çekiliş zamanı hediye kazanmak için takipçi olup sonra takipçi listesinden sessizce kaçanlara yapmak istediğim:



10 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Hiç bir çekilişe katılmadığım katılanlara bol şans dilediğim için ben bolllll bol seyredebilirimmmm.:))

    YanıtlaSil
  2. Al benden de o kadar bebeim:)
    Var böyleleri

    YanıtlaSil
  3. NERDENDE AKLINA GELDİ SELMA
    İYİ OLUR BENİM YERİMDE YAP:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nerden mi aklıma geldi? birkaç kelle azaldı takipçi listesinden :)

      Sil
  4. AHAHHA BEĞENDİM :) HAKLISIN AMA ADAMA "BÖYLE TENCEREYE BÖYLE KAPAK" DA DERLER EN KİBAR TABİRİYLE ÇÜNKÜ BLOGERLAR DA BENİM FANKLÜBÜME ÜY OL BENİ ŞURDAN DUYUR BANA HAYRAN KAL SANA ŞUNU VEREYİM DİYİNCE O DA Bİ GARİP OLUYOR. GERÇİ BANA NEYSE BEN NE ÇEKİLİŞE KATILIRIM NE ÇEKİLİŞ YAPARIM.

    YanıtlaSil
  5. takma bence böyle şeyleri. takipcinse senindir değilse hiç senin olmamıştır..

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top