30 Kasım 2012

Koca memeli, bıyıklı, koca karılar sorunsalı

Mahallenin en götü boklu, en sümüklü kızları bile evlenip çoluk çocuğa karıştı ya ben ne etsem, başım alıp nerelere gitsem, kendimi hangi köprüden atsam bilemiyorum. Artık annemlere gittiğimde selam vereceğim, ayaküstü kikirdeşeceğim bir yaşıtım yok mahallede. Tabii canım herkes evlensin, yuvasını kursun, kimseyi kıskandığımız falan yok. Konumuz bu değil. Konu, hani şu her mahallede camda, kapıda, balkonda her fırsatta dedikodu yapan koca memeli, bıyıklı koca karılar var ya onların saçma sapan sorularına maruz kalıp, hedefi haline gelmek.

Benim evlenmemem, yalnız yaşamam dert olmuş lan kadınlara "evlenmiyon mu kız daha, düğün yap da oynayalım, kurtlarımızı dökelim" deyip hayatımdaki gelişmelerle yakından ilgileniyormuş gibi yapıp kendilerince şirin birer hanım teyze olmaya çalışıyorlar. Lan ben evlensem ne evlenmesem ne, yaşın olmuş yetmiş, -Allah'ın işine karışmak olmaz ama görünen köy de kılavuz istemez- işin bitmiş. Ne işin var senin benim kınamda, düğünümde, bir de kurtları dökmekten bahsediyorsun. Pistte ölücen haberin yok. Geçenlerde anneme gittim ve yine bu siktimin sorusuyla karşı karşıya kaldım. Bu teyzeye "ben henüz evlenmeyi düşünmüyorum, düşünürsem de seni düğünüme çağırmayı düşünmüyorum, tut ki insafa geldim çağırdım bence sen benim düğünümde oynamayı düşüneceğine biraz Allah'a yönel, zira senin vaden dolmuş, bugün yarın gidersin, görünen o ki toprağa yakınsın" demeyi çok isterdim ama hadi dedim anneme laf falan söyler bu densiz, zaten laf söylemekten başka bir bok bilmiyorlar, cevap vermemek için dilimi ısırarak yapmacık bir gülümse atıp girdim içeri.

Düşündüm de blog, o cadı kazanı gibi mahalleden taşınarak çok çok çok iyi bir şey yapmışım lan ben. Aferin lan bana. Yalnız yaşamak 600TL ama sahip olduğum huzur PAHA BİÇİLEMEZ!

Evlenmiyorum lan, evlenmiyorum, var mı bi diyeceğiniz?! :P

Follow Me on

9 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Ah be kuzum o laflar hiç bitmez. Okurken "Okul ne zaman bitiyor?" derler, okul biter "Ne zaman evleniyon?" derler, evlenirsin "Çocuk yok mu çocuk yapsanıza bi tane sevelim" derler :D Çocuğun olunca da aynı süreç bu sefer çocuk için başlar :D Kaçış yok yani... Gülümseyip geçeceksin...

    YanıtlaSil
  2. Düğünlerde yanına gelip seni dürterek ''Sıra sana geldi'' diyen yaşlılardan sıkıldıysan sende aynısını Cenazelerde onlara yap

    diyodu bi tweette ilk cenazeye katıl bence mahalledeki:))

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel anlatmışsın , bu tür insanlar senin benim gibi insanların üzerinde toplum baskısı oluşturuyorlar hele de hassas ve duygusalsan tamam depresyona bile götürür o derece.Çok günah ama ben yaraya tuz basmak olarak görüyorum ,birinin derdi varsa üzmemek için konuyu kapatmak lazım kaldı ki bu gibi kişiler inatlarına yapıyorlar.

    YanıtlaSil
  4. evlensen sorun evlenmesen sorun.hep aynı muhabbetler

    YanıtlaSil
  5. bunların muhabbeti laf olsun torba dolsun hesabı cnm. aldırma sen onlara boşver.

    YanıtlaSil
  6. Evet ya bu soruların sonu hiç bitmez en iyisi ben hiç evlenmicem deyip kestirip atmak savmak.

    YanıtlaSil
  7. Boşverrrrrrr Bekarlık sultanlık...Belki bir ara evlenirim ama şimdi çok meşgulüm de:))

    YanıtlaSil
  8. oha sesli güldüm, hatta dövüne dövüne güldüm :D :D ya o diil de bişiy diycem evlenmek bence çok saçma, ben yandım sen yanma!! ehehehhe :D

    YanıtlaSil
  9. süper yazmızsın eline sağlık ,,, aynı dertten müzdaribim bende malesefff,, bana ne zaman evleneceksin diyene bende ben evlenince sana bonus mu verecekler diye soruyorum:))çok samimi oldukalrıma takı takmak için soruyorsan peşin alabilirim diyorum:))

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top