22 Kasım 2012

Lan o değil de

çirkin miyim lan ben?
yok lan değilim. öyle olsaydı şansım güzel olurdu! :)
Yaaa aslında ben çok güzelim de 
kesin erkekler “Bu kız bana bakmaz.” diye yanıma gelmiyorlar. Yoksa ohoo elimi sallasam ellisi yani.
Oyoyoy kıyamam ben size
Gelin gelin deneyin siz bi şansınızı. Belki bakarım lan :)






9 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Manyağın tekisin biliyorsun :)
    Gülmem yasak kızım benim, okumiicam blogunu bi daha (yalan söylüyorum elbette! Okumadan duramam ki!)
    Ama dikişlerim acıyo senin yüzünden!! :)))
    Oy! Yerim!

    son soru: ben niye bulamıyom lan bu kadar güzel ve yerine gif ? Ha? Niye?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eheh :) derler ki insanın kendini bilmesi de büyük bi erdemdir :) ben ağrı kesici yollim sana sebep olduğum sancılar için :) son soruyu maille yanıtlayacağım top secret :P:P öptüm kii :*

      Sil
  2. sen güzelsin cnm. ama bekarlık sultanlıktır. kıymetini bil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. wuuu teşekkürler selmacım :)
      ehehe evli herkes böyle diyorsa vardır elbet bir bildikleri dinlemek gerek :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. öykücüm teşekkürler :) seni sayfamda görmek ne güzel :*

      Sil
  4. zaman zaman ben de sormuyor değilim,dışardan çok mu havalı ve kibirli görünüyorum diye:-))Sonra fikrim değişiyor.amann be diyorum gelmemesi ,gelip de moralimi bozmasından iyidir:-))geliyorlar da ne oluyor sanki!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayy ağzını öpim kız şükü :) yorumunu okuyunca annemin hep söylediği ne şeytanı gör ne salavat getir lafı geldi aklıma :p iyiyiz la biz böyle. hürrem de kimmiş asıl sultanlık bizde anamm :)

      Sil
  5. annene hürmetler,büyük ve güzel söylemiş,unutmayacağım bu sözü:-))

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top