25 Haziran 2012

5. Ayı Devirirkene


24 Ocak 2012'de başladığım sen maceramın 5.ayındayım...


Hayatıma renk katan, küçümencik dünyamı büsbüyük yapan canım blogum;
Bu postu sana Uludağ'ın eteklerindeki Saklıbahçe'de üzerimde neredeyse yok denecek kadar az bulunan negatif enerjiyi atmak için ayakkabılarımı çıkarmış, çimenlerle temas ve sineklerle mücadele halinde minder keyfi yaparken şeyettiriyorum.

Mekana az önce bi gelinle damat geldi. Kendilerine acınası gözlerle bakarak "eğer nikahı kıymadıysanız vazgeçin, evlenmeyin, hayatının hatasını yapıyorsunuz!" diye seslendik ama tabisi de içimizden. Gelin hanım pek bi şıngırtılıydı. Parmağında yüzükler kolunda bilezikler. Arnavut gelini olma ihtimali yüksek. Neyse kendilerine mutluluklar dileyip gölgede bir masa arayışına koyulduk. Bizden az geride yeni gelmiş ve bakışlarından muhtemelen bizim gözümüze kestirdiğimiz masayı kesen bir çift. Çaktırmamaya çalışarak -o nassı olacaksa- koşarak masayı kaptık ve kendimizi minderlerin yumuşaklığına bıraktık. Bu arada geride kalan çifte zafer bakışı atmayı da ihmal etmedik mehehehe :)


Karşı masada dik gelen güneş ışınlarına ve koyu renklerin sıcağı emme özelliğine aldırış etmeden baştan aşağı simsiyah giyinen başörtülü bir hatun. Kendisine göre güney batısında kalan köşe masadaki hatuna bilenmiş olmalı. Nasıl kesiyor kadını bi görseniz. Sanırsınız ki kan davalısı. Benim bu nalet bakışları gördüğümü görene kadar bakışlarımız üzerinden çekmedim. Görünce morardı ve karşısında konu mankeni gibi oturan çiroz arkadaşına bakarak bir şeyler söylemeye başladı.


Hemen solumuzda dip zamanı gelmiş platin röfleli saçları ve şal desenli elbisesiyle yirmili yaşların son demlerini yaşayan bir hatun ve maço olduğu her halinden belli sevgilisi. Herif şu anda çaktırmadan kızın sol poposunu dairesel hareketlerle elliyor. Ama bizden kaçar mı lan!! Her fırsatta kafalarını arkaya doğru çevirerek şapur şupur öpüşüyorlar. Özenmedim değil hani. Bi on-on beş dakika böyle öpüşüp elleşerek geçiyor ve yeni evli oldukları her halinden belli olan bir çift daha katılıyor masalarına.   Düğün ve balayı maceralarını anlatıyorlar mekandaki herkesin rahatça duyabileceği bir sesle. Sanırsınız ki  Cambridge Dükü William ile Cambridge Düşesi Catherine'nin düğünü. Anlat anlat bitiremiyorlar. Ben yoruldum lan dinlerken. Öööğğğrrrkkkk.


Sol tarafımda Bahar Minderlerden kendine koltukumsu bir şey yapıp kaykılmış durumda dünki bizim şirket pikniğinde çektiği fotoları işliyor. Arada bi kendi kendine konuşup kikirdiyor. Bi de üzerine konan sineklerle böcekleri kovalıyor sesini küçük şımarık bir kız çocuğu gibi yaparak. Normal değil bu kız benim diğer bütün arkadaşlarım gibi. Mehehhe :)

Saklıbahçe'nin az ilerisinde Gönlüferah otelde bir sünnet cemiyeti var. Çocuğun pipisi düğün esnasında kesiliyor belli ki. Hoca tekbir getirdi ve bir sessizlik oldu. O an kesilmiş olmalı. Demek ki ailesi önceden kestirip düğünde rahat etme modasına uymamış, gelenekleri bozmamış. Bu arada belli ki hoca iyi para almış nasıl bir içtenlikle okuyor anlatamam. Biz de bi yandan mevlüt dinliyoruz bir yandan mekanda çalan Pembe Panter çizgi filminin soundtrack'ına benzeyen çıstak çıstak müziklere eşlik ediyoruz . Çarpılmamız an meselesidir. Allah'ım sen koru. Çarpılmanın hiç sırası değil şimdi. Amin.


Bu arada Bahar'ın Profeyşınıl Canon 400D fotoğraf makinasına yavşıyorum. Çaktırmayın. Ehehehe :)

Gelelim ilk 5 ayın özeti (Tabii buna özet denirse :P)

*Özel hayatımda atraksiyonsuz geçen koca bir kış mevsiminin miskinliğini üzerimden atmış olacağım ki daha Cuma akşamı gittiğimiz Tabipler lokalinde kırmızı gömlekli selvi boylu biriyle kesiştik bol bol. Bu konuyla ilgili gelişmeleri ve hikayenin tüm detaylarını ilerleyen günlerde bilahare paylaşacağım. İlerlerse eğer :P.

*Bi türlü istikrar sağlayamama rağmen diyet ve keyfekeder yaptığım sporla 4 kg verdim. Kısa günün karı. Allah bereket versin.



*Blog konusunda her geçen gün kıskananları çatlatacak başarılar elde etmeye devam ediyorum. İlk 3 ayda gösterdiğim başarıyı epeycene bi katlayarak supercellma 5 ayda 25565 sayfa görüntülenmesi, 119 yayın, 231 izleyeni iftaharla sunar. Birkaç gün post göndermeyince süper selmaa yeni postu bekliyoruz dört gözle,2 günde özledikk :)))  diyen sevenlerim var gün geçtikçe çoğalan. Bunlardan biri de sevgili Cyrstalll. Öpüldün bebeyim.


Beni, yaptığım şeyin çok iyi bir şey olduğuna inandıran, desteğini, sevgisini sürekli hissettiren ve iyi dileklerine, dualarına beni de dahil eden herkese tekrar teşekkürler. 


Geleneği bozmayıp aradan geçen 2 ayda aramıza dahil olan en supercellmaseverleri de seçtim. Bakalım kimler olmuş:


Biricit, Kantemori, Shirin Serkan, Denizin Yıldızı, Kutsal Umay için kocaman bir alkış istiyorum!

Öyleki Biricit; O birr kapıdan kovsan bacadan giren, O birr Twitır, Feysbuk, Sıkayp Allah ne verdiyse tüm iletişim imkanlarını kullanıp benimle iletişen, O birr yazdığım 5 mim yazısının 4ünün göndericisi, o birr Mimler Kraliçesi ve o birr kii üççç Ortadoğu ve balkanların en çok ödül alan Blogstar.

Kantemori'yi anlatmaya gerek mi var benim için beni anlatan süper bir yazı yazmış aaa böyle insanlar hala varmış dediğimiz bir arkadaşımız. Bu yazılan çizilenler hariç, yorumlarını da eksik etmediler hiç blogumdan eksik olmasınlar. 



Shirin Serkan'la bir arkadaşımızın bloguna yaptığımız yorumlar sayesinde tanıştık. Bir kadın sitesi olmasına rağmen Cosmoturk'teki yazılarımı bile takip eden hakkaten sıkı takipçi diyebileceğimiz biri. İyi ki varsın Serkancığım :)


Ve Deniz. Denizin Yıldızı Onunla da Bursa'lı Bloggerlar buluşmasında tanıştık ve ne güzeldir ki hemen karşısında oturup kendisiyle her şeyden bolca sohbet etme şansı bulduk. Sonrasında yazışmalar, beğenmeler, yorumlarla iyice sağlamlaştı bu arkadaşlık. Geçenlerde Cengiz Semercioğlu'nun Iyi blog yazarlari ariyorum... Her konuda iyi yazan bloggerlari bana tavsiye edin... Onlara surprizim olacak... tweetine beni bu şekilde önerebilecek kadar yazılarımı seven ve keyifle okuyan Allah herkese nasip etsin diyebileceğim kendi blog paylaşımları da keyifle okunası bir blogger arkadaşım.

Ve finalde Kutsal Umay... Takipçi listeme girdiği günden beri sürekli ben buradayım bak seni izliyorum hissini veren kendisi de pek yetenekli bir blogger arkadaş. "Süperim" diye hitap ediyor bana ve her fırsatta severek okuduğunu da ekliyor...

Hayatımızdaki en değerli şey olan zamanlarını yazılarımı okuyarak geçiren, hakkını vererek beni anlamaya çalışan, yorumlarını, ilgisini, sevgisini hissettiğim, hiç tanımasam da, görmesem de bana uzattığı elini hep hissettiren başta bu arkadaşlar olmak üzere herkeşlere çok teşekkürler. Siz beni sevdikçe hep burada olacağım, paylaşacağım...

Çüsss... Öpüldünüz!
Ekmek parası derdine düşen Selo kaçar :P







12 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Keyifle okudum nice nice 5 aylar tatlım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canikom hep birlikte inşallah öpüldün :)

      Sil
  2. 5 deyince kısa gibi ama sanki daha uzun bir süredir buralardasın.
    Nice daha daha 5'ler olsun İnşaallah..
    (: (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Wuhuuuuu çok iyiydi bu yorum :) Baya bi yer ettim sanırsam daha eskiymişim gibi hissettirebildiğime göre :)

      Hep birlikte olsun ne olacaksa, sevgiler, mucx

      Sil
  3. Yaaaa sen ne güzel ifadeler kullanmışsın benim için teşikür ederim :) Ama ben de büyük bir keyif aldım seninle tanıştığım andan itibaren konuşulan bütün sohbetlerden, yazılarından... Bi buluşma daha yapsak mı ki diye de geçirmiyor değilim hani :) öpüldün kocaman...

    YanıtlaSil
  4. nice aylara ve hatta yıllara..

    YanıtlaSil
  5. yayında ve yapımda emeği geçen herkese teşekkür :) hayırlı olsun nice beş aylar ;)

    YanıtlaSil
  6. ben de keyifle okudum.. gülümseme yayıldı yüzüme..
    içindeki çocuğu hep böyle diri tut.. senin gibi tatlı, neşeli, çevresine pozitif enerji yayan insanlar sayesinde bu sıkıcı yaşam daha bir tatlı, neşeli keyifli bir yaşama dönüşüyor... iyi ki varsın.. iyi ki blog dünyasına girmişsin. baktım ben ne zaman başlamışım diye 16 ocakta başlamışım ben de.. tesadüfe bak. 1 hafta arayla başlamışız.
    bu arada cosmoturk e bi arkadaşa bakıp çıkacam diye girmiştim.. :)) blogcan arkadaşım yazı yazıyor orda..
    kıymetini bil. senin hatırın için hangi sitelere giriyoruz.. :))

    YanıtlaSil
  7. Aa benden de bahsetmişsin,yeni gördüm,çok sevindim ! O 5 ayın katlanmasını diliyorum.İyi ki varsın ! :)

    YanıtlaSil
  8. canım nıce nıce aylara ve mutlu yıllara :)
    ıyıkı senı tanımısım supercellmacım:)
    yazının sonuna doğru adımı goruncede cok sevındım,kalbımdesın her zaman:)) butun sosyal mecralarda karsılasırız Allah ne verdıyse artık :))İstanbul'a gelırsen beni bul orada:)
    kocaman opuyorum senı bu arada hayırlısı olsun yenı ılıskın ınsallah cok guzel olur.sevgıler:)

    YanıtlaSil
  9. yieeeeeeeeeyyyttt daaaalın ben geldim. (ortalık sakinleştiyse yazıyorum :)

    her yazında olduğu gibi bunu da bi solukta okudum. Beni de yazına kattığın için teşekkür ederim. Öyle fazla sosyal ağları kullanamam ben biricit arkadaşım gibi. o profesördür o konularda. Blogu da onun isteğiyle açtım seni de onun sayesinde tanıdım ben. iyi ki de tanımışım. iyi ki lerimden oldun sen. ne zaman daralsam ne zaman ne iyi gelir bana nette desem blogunu açıyorum okuyorum. en güzel özelliğin ise civa gibi bi kız olman. hangi kalıba girersen gir rüküş olmuyorsun hep şıksın valla. ne yazıyorsan canlanıyor zihnimde. ne anlatıyorsan sanki yaşıyorum okurken. bunu herkeste bulamıyorum mesela. yeni yazılarını beklemekteyim 4 göz kulak vs ne kadar uzuv varsa :)) süperlerinsüperiselma.

    YanıtlaSil
  10. Nice 5 aylara, 5 senelere, hatta 55 senelere.. :)

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top