08 Haziran 2012

Düğmeyle Abajur Süsleme

Evde kullanılmayan düğmelerle düz renkli sade bir abajuru bu şekilde renkli bir hale getirebiliriz.

Görsel alıntıdır.

8 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Evde kullanılmayan düğmelerin sayısı bu kadar mıydı??? :) Çok güzel olmuş güle güle kullan canım... öpücükler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok tatlım bu internette dolaşırken bulduğum bir foto, benim diy projem değil, altına alıntı diye yazmıştım ama gözükmüyor sanırım. ama ilk fırsatta yapıcam böyle bir şey.

      Sil
    2. Evet yazmışsın da gözüküyor zaten :) kör olan benim

      Sil
    3. ayyy aşkolsun Denizimm yaa

      Sil
  2. alla alla ne güzel olmuş bu ne güzel düşünmüşsünüz.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu benim yaptığım bir diy projesi değil yahu sadece fikir olsun diye yayınladım :)

      Sil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top