14 Haziran 2012

Parmak Çocuk Teyzesi Oldum!

Aklına estikçe kafasına göre yazan ve hayatında olup biten ne varsa burada paylaşmaktan mutlu olan Supercellma parmak çocuk teyzesi oldu. 
Sevgili Blog ve her geçen gün giderek çoğalan sevenlerim,

Kaderde 6 ay 6 günlük 600 gram bebek teyzesi olmak da varmış. Ablam salı gecesi sağlık problemleri nedeniyle  sezaryenle erken doğum yaptı. Bebecik şimdi küvözde, damar yoluyla besleniyor ve solunum desteği alıyor. Doktoru, "kız çocukları daha dirayetli oluyor, hayata daha sıkı tutunuyorlar, yaşar bu kız" demiş.  Ablam 20 yıldır epilepsi hastası. Her gün içtiği bi dünya ilaca ve 6 aydır kesilmeden devam eden kanamasına rağmen kaybetmedi bebeğini. Allah ömür verir de yaşarsa ismini Mucize koyacağım diyor. Hayırlısıyla kucağımıza alacağımız günü görmek nasip olsun inşallah. Dualarımız bebecikle...

64 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. gerçekten mucize gibi... Allah yardımcınız olsun dilerim her şey yolunda gider anne ve bebek için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, amin inşallah

      Sil
  2. Allah yardımcınız olsun, dualarım sizinle...

    YanıtlaSil
  3. Allah bağışlasın, inşallah her şey yolunda gider.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah. Çok teşekkürler

      Sil
  4. Allah nazarlardan korusun. Her şey yolunda gider inşallah. Dualarımız sizinle...

    YanıtlaSil
  5. Ben de kızımı 6 ay 15 gümlükken ve 710 gram olarak dünyaya getirmiştim. Küvözde kalmamıştık ancak riskli bir doğum olduğunu söyleyebilirim . Şimdilerde kızım yaşıtlarından rahat rahat 2-3 yaş büyük gösterecek kadar boylu poslu Allah>'a şükür sağlıklı bir çocuk. Umarım sizde de durum anne ve bebek için harika sonuçlar getirir. Dualarım sizinle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, çok teşekkürler. İnşallah bizim bebeğimiz de kızınız gibi sağlıklı sıhhatli olur.

      Sil
  6. Gerçekten mucizeleri başarmış annesiyle beraber. Sağlıklı, uzun ömürler diliyorum Mucize bebeğe... Bugünleri de tez zamanda atlatırsınız inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, çok teşekkürler iyi ki varsınız hepiniz..

      Sil
  7. canımm allah en kısa zamanda toparlamalarını sağlasın. çok sağlıklı ve mutlu ömürleri olsun. dualarım parmak bebişimizle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok sağol, Rabbim dualarınızı kabul etsin, iyi ki varsın

      Sil
  8. Umarım herşey mükemmel gider ve mucize bebek sizinle bir ömür geçirir :)

    madambfashion.blogspot.com
    beklerim bende bloguma

    YanıtlaSil
  9. Şu ana kadar yaşamdan kopmayan bu bebecik bence bundan sonra da kopmayacak... Dualar onunla, Allah yardımcısı olsun... Öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Denizcim, Amin Allah kabul etsin dualarınızı, iyi dileklerinizi. Çok öptüm

      Sil
  10. Allah yardımcınız olsun, inşallah sağlıkla onu öpüp kokladığınız günlerde gelir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, inşallah... çok teşekkürler

      Sil
  11. EVET KIZLAR MUCİZE KIZLAR ÇOK KUVVETLİLER
    ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN

    YanıtlaSil
  12. Dualar sizlerle, Allah yardımcınız olsun...Sağlık ve mutlulukla yaşasın♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Allah razı olsun ya, nasıl iyi geldi bu yorumlar, bu manevi destek... iyi ki varsınız hepiniz, çok teşekkürler

      Sil
  13. zaten senin yeğeninse o tutunacaktır hayata. merak etme. hele sana çekmişse bu dünyanın anasını ağlatır demedi deme . ALLAH yar ve yardımcınız olur inşallah. sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkürler duaların ve iyi dileklerin için. Övgü dolu sözlerin için minnettarım. İyi ki varsınız hepiniz ya iyi ki!!

      Sil
    2. sana bi post yazıcam. :) sende benim için bir " iyi ki " sin...

      Sil
    3. bekliyorum sabırsızlıkla :)

      Sil
    4. bi sorun çıkmazsa eğer yarın(bugün) düşünüyorum yazmayı. bi kaç resmini kullanabilirim izin alayım şimdiden. yazıyı okuduğun zaman ben ve benim gibi yazılarına bayılanların seni niye bu kadar sevdiğini anlayacaksın.

      Sil
    5. tabi ki kullanabilirsin :)

      Sil
    6. Beklemede merkez :)

      Sil
  14. oyy.. Allah ona hayırlıyla yaşamayı nasip etsin İnşaallah.
    Güzel haberlerini bekliyoruz Allah'ın izniyle.

    YanıtlaSil
  15. canım benım tuylerım dıken dıken oldu okurken... mucızeler gercek olur ve bundan sonra hep bıze onu anlatrsıun hatta ben suan Mucize ile ilgili yazdığın yazıları okuyor gibiyim :) dualarım kalbim seninle....


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Begüşş, çok güzel moral oldu yazdıkların, öpüyorum

      Sil
  16. kıyamam ya yazık bebişe... doğdu ya geriside gelir minnoş minnoş yaşar inşllah:)

    YanıtlaSil
  17. superinsan kantemoriye katılıyorum senin yeğenin superlik onun genlerinde var Allahın izniyle büyüyecek kucağınıza alacak öpüp koklayacaksınız ben eminim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SuperUmay çok teşekkürler canımsınnn :)

      Sil
  18. ayyyy kıyamam inşallah allah uzun ömür verir bebişimize saglıklı artık parmak bebek diye yazmayıda nasip ettin..
    sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler iyi dileklerin için, amin :)

      Sil
    2. Benim arkadasim var 5aylik dogmus simdi canavar gibi gerci hala ufakk tefek ama cok saglikli bi insan onemli olan da o zaten:)

      Sil
  19. Gözünüz aydın, Rabbim en kısa sürede kucağınıza almayı nasip etsin. Teyze olmak çok farklı bir duygu imiş öyle diyorlar. Ben halayım, arada sırada kızsam da çok güzel bir şey.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben 4.kez teyze oldum bu bebecik sayesinde, iyi dileklerin için teşekkürler

      Sil
  20. Canım kıyamam ben ona. Ablan gerçekten mucize gerçekleştirmiş. Kolay bir hastalık değil. Benim de bir yakınımda vardı. Bebişin sağlıklı ve sıhhatli bir hayatı olmasını yürekten diliyorum. Bu kadar kişinin duası var üzerinde. Allah yardımcınız olsun. sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler duaların ve iyi dileklerin için

      Sil
  21. Allah bağışlasın, uzun ve güzel bir ömrü olsun insallah :) Benim kardeşim de altı aylık doğmuştu şimdi maşallah bana laf yetiştirme ustası oldu :D Tek problemi kuvözde oksijeni çok mu vermişler o ortamda çok mu kalmış bilmiyorum miyop işte başka sorunu yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin çok teşekkürler. Hehehe sanırım bizimki de öyle bir şey olur :) Cadı ve çok bilmiş :)

      Sil
  22. gözünüz aydın :) hayırlısıyla kucağınıza almak nasip olsun bayan mucizeyi teyzesi Allah yardım eder inşallah :)
    bizim ailede de altı aylık bir fert var annesi size uzaylı getirdim demişti ilk gördüğümüzde ama şimdi nasıl güzel bir erkek evlat anlatamam acelesinin nedeni varmış konuşmak sevilmek istiyormuş velet ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, umarım dilediğimiz gibi olur :)

      Sil
  23. Gözünüz aydın canım, inşallah biran önce sağlığına kavuşur, fotolarını bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler Hilalcim, bi görsek bi kucağımıza alsak hemen çekicem fotolarını şipşak :) inşallah o günler de gelir...

      Sil
  24. Çok sevindim :) Çok ayrı bir duygu olmalı ! Darısı başına :) Umarım sağlı bir bebek olur...

    zamansozleri.blogspot.com

    YanıtlaSil
  25. Hayırlı olsun canım, Allah uzun ömür ve sağlıklı bir hayat nasip etsin meleğe:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler Baharcım, amin inşallah

      Sil
  26. ah kıyamam ben O'na...
    MUCİZE...
    teyze değil ana yarısı...
    5 yaşındaki ablamın kızı MELEK hayata bağlanma sebebim...
    nefes alamam onsuz... ve büyük ablam 5 haftalık hamile...
    2. kez ana yarısı...
    Rabbim önce MUCİZE'ye sonra annesi ve size yardım eder inşallah...
    güsel haberlerini bekliyoruz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım, amin inşallah

      Sil
  27. canımmmm,inanıyorum mucize olacak ve hayatınızda yaşadğınız her anı mucizeye çevirecek o bebiş.
    Alllah güç kuvvet versin ona .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin Cansucum inşallah, sağolasın

      Sil
  28. ayyy kıyamam ben ona.eminim büyüyücek teyze teyze diye peşinde koştuğu seni delirteceği anılarınıda burada yazacaksın gerçi yeni nesil veletleri isimle hitap ediyo teyzeyi unut sen:) semoş semoş diye paçana yapışacağı günler yakındır:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy inşallah kız ağzın bal yesin :)

      Sil
  29. canım o senin yeğenin kesinlikle teyzesi gibi olacak o,Allah uzun ömürler versin canım,bu kandil gecesi dualarım sizinle..
    sevgiler supercellmacım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biricitim sağolasın, amin Allah kabul etsin dualarını canım benim

      Sil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top