14 Haziran 2012

Durum Raporu: Çekiliş Aşkına! :)

Kızgın kumlardan serin sulara atlama hayalleri kuran ve bu hayali bir çoğunun içinde patlayan pek değerli sevenlerim ve sizin gibi nadide insanlarla iletişmeme vesile olan antidepresan etkili sevgili blogum,

Bu; "supercellma çekiliş yaptı ama bakınız arka planda harıl harıl çalışıyor, listeler hazırlıyor, yan gelip yatmıyor" postudur. Bugünün işini yarına bırakma mantığındaki supercellma kolları sıvadı; Çekiliş postuna gelen yorumları, Twitter takiplerini, Facebook beğenilerini Outlook'unda klasörlere ayırdı. Her yorumu tek tek kontrol etti, kim kaç çekiliş hakkı kazanmış profeyşınıl bir Excel listesi oluşturdu, eski takipçilerle yeni takipçileri ayırdı. Niye? Eğer bu soruyu sorduysanız çekiliş postumu tam okumamışsınız demektir. Dönüp okuyun sizi tembeller :P

Mmmm iyi iş çıkardım peeehhh!! Geriye sadece çekilişe bundan sonra gelen ilave yorumları eklemek ve çekiliş günü son bir kontrol yapmak kalıyor. Süperim lan hakkaten! ihihihiih *_*

10 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Hadi bakalım merakla bekliyoruz.

    Hak eden kazansın. İyi olan kazansın şeklindeki tüm cümleleri yazıyorum kardeş :))

    YanıtlaSil
  2. of kolay gelsin bakarken yoruldum valla:)
    tatilde olmam hasebiyle o işten yırttım ohh firma seçecek 3 kişiyi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok kız ben zevkle yaptım valla :)

      Sil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top