10 Haziran 2012

Güzel bir Cumartesi...

Haftasonları çalışmayan, gezen tozan öğleden sonralara kadar malak gibi yatan Supercellmadan Selamlar Blogcum

Bugün günlerden cumartesi. Merak etmeyin duygusala bağlamıcam sadece haftasonu çalışmadığımı hatırlatıp nispet yapmak istedim :D mehehe :D

Bugün Bursa'lı bloggerlar buluşmasında tanıştığım dünya tatlısı, bol marifetli çılgın insan Eifciğimle buluştuk. Kendisi Evde Tek Başına Vol2 postumda tezgahıma örtü dikecek kimseyi bulamadığımdan yakındığımı okuyunca ben dikerim deyip bu kafamda büyütüp bir türlü halledemediğim mutfak takımı sorunsalına el attı. Mutfağıma dikeceği ciciler için kumaşlarımızı aldık. Süslemek için de biraz püskül ve dantel fisto. İşin alışveriş kısmı çok eğlenceliydi. Elif'in süper fikirleriyle ortaya harika şeyler çıkacağından eminim, sabırsızlıkla mutfağımı süsleyecekleri günü bekliyorum :)

Kumaşın türü Duck
Puantiyeli olanın metresi 9,50 TL
Gazete baskılı olanın metresi 12,50 TL
Daha istemediğiniz kadar çok desen ve renkte çeşitleri var.
Nereden aldık? Savaş Manifatura

ve sonra Balibey Han'da buz gibi limonatamızı ve efsane gazozumuzu içerken bol bol kikirdeşip  ettik... Dünya tatlısı hoşsohbet bir hatun. Onu tanıdığıma çok memnunum. Buluşmamızı ilk fırsatta tekrarlayacağız.


 
Balibey Han'daki çini sergisinden... 


İpek Böceği kozaları...
Balibey Han Hediyelik eşya sergisindeki Osmanlı Hanedanı bibloları...


6 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. cok guzel yerlermıs Bursa'ya hıc gıtmedım ama merak edıorum selmacım:)
    bakalım dikimler bitince nasıl olacak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biricit ben yalnız yaşıyorum, ne zaman istersen seni seve seve gezdirmek ve ağırlamak için hazırım bil canikom :)

      Sil
  2. Şimdiden güle güle kullanmanı dilerim. (:

    YanıtlaSil
  3. oğlumda bende bursa'yı görmeyi çok isteriz .

    abiii parasızlıktan kapının önüne çıkamıyorum ki hayy ben böyle hayatınnn bippppp !

    haa bu arada kumaşlar çok cici .

    YanıtlaSil
  4. uppsss vallahi süpersin ben daha kendime gelemeden sıcak çarpmasından sen döktürmüşte döktürmüş ve dahada yetmemiş uçuşa geçmişsin :D
    kuzucuk şimdi bu cicili bicili kumaşların arasına saklanmış o caaanımm kelimelere ne diyeceğimi bilemedim
    çok keyifli saatlerdi yeniden olsun isterin bunu bildiğim kesin .
    ben hayal ettim yerlerinde pek sempatik oldular .
    inşallahhh tiizz zamandada evinde göreceksin bu cicileri .

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top