26 Haziran 2012

Yumuşacık, Parlak Bir Ten İçin Johson's Baby Bedtime Bebek Yağı

Arkadaşlarımın cildimin nasıl parlak göründüğü sorusuna işte cevabım:

Duştan çıkmadan önce tüm vücuduma avuç içime bir miktar döktüğüm bebek yağını uyguluyorum. Yapış yapış hissi vermemesi ve cildimin yağı emmesi için vücuduma son bir kez su tutuyorum. Özellikle yaz mevsiminde güneşe, toza ve dış etkenlere daha fazla mağruz kalan cilt mat ve cansız görünüyor. Bu işlemle hem parlak hem de yumuşacık bir cilde sahip olabilirsiniz taaa ki bir sonraki duşa kadar.. E benden söylemesi ;)

P.S. Ben Johnson's Bedtime'ı kokusundan ve dinlendirici özelliğinden dolayı tercih ediyorum. Ancak farklı markaların da güzel kokulu ürünleri tercih edilebilir.




6 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Ve hiç üşenmiyorsun daa.. :) Ne güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. söz konusu kişisel bakımımsa gerisi teferruattır :P

      Sil
  2. Ay kullanma yöntemin ilgincmis, ilkkez duyuyorum : D Johnson markasi almanyada yok ama baska bir markanin yagiyla bir deneyeyim ozaman ; )

    YanıtlaSil
  3. dene bak eminim memnun kalacağından :)

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top