12 Haziran 2012

Mim - İç Ses

İçimden bir ses Uyuşuk Hayalperest, SADE ve DERİN'le Mimler Kraliçesi Biricit beni mimlemiş dedi. Ohaaa harbiden mimlemişler lan. Valla billa.

Hepimiz iç seslerimizin gürültüsünü, çığlıklarını, hıçkırıklarını bastırmak, nefesimizi kesen heyecanlarımızı, içimizi kaplayan sevinçlerimizi, mutluluklarınızı, düşündüklerimizi, yaptıklarımızı paylaşmak için burada değil miyiz zaten? Benim blogu açış amacım bu. İçimdeki sese kulak vermek, paylaşmak, dertleşmek, rahatlamak. Yanlış ya da doğru düşündüklerimi söylemek, hissettiklerimi ifade etmek.

Geceleri yastığa başımı koyduğumda sessizliğe büründüğünde o günün muhasebesini yaparım içimdeki sesle. Aynanın karşısına geçtiğimde bazen ayı gibi oldun kızım Selo tut şu gırtlağını der, bazen de Wuhuu harikasın kızım Selo der içimdeki ses. Bazen gittiğim yoldan döndürür beni, bazen hiç bilmediğim yollara sokar. Öyle ki bazen vicdanım olur, bazen yaşam koçum, bazen frenim olur, bazen gazım. Bazen yanıltır, bazen doğrular beni. Pişman olsam da söz konusu seçimimden en azından baş etmek zorunda kalmam iç sesimle. Bazen benceyle başlayan cevap cümleleri kurdurur bana. Bazen keşkelerle sonuçlanır iç sesime kulak verişlerim, bazen iyikilerle. Aslında benim tek bir sesim var. Şu benim meşhur desibeli yüksek cırtlak sesim, yazdıklarım, düşündüklerim, hayal ettiklerim, takıntılarım, alışkanlıklarım, tedirginliklerim, korkularım hepsi, hepsi benim iç sesimin dışarı vuruş şeklidir. İçimdeki ne söylerse karşımdakinin anladığı, kulağının duyduğu, gözün gördüğü de odur.

Bazen öyle zamanlar gelir ki iç sesimin dışarıdan duyulduğunu hissederim. Öyle ya çok sinirlendiğim, çok kırıldığım, çok sevindiğim, çok şaşırdığım olaylar olup ağzımı açıp tek kelime etmediğimde, edemediğimde karşımdaki insanların beni anlıyor olmasının başka bir açıklaması olabilir mi?

İnsanların düşünceleri, beklentileri, hayalleri, hayata bakış açıları değişir, değişmelidir de. Kimi bu süreçte kulak verir içindeki sese, kimi bastırır, duymazdan gelir. Hayat hepimize yalnızca bir kez verilen bir hak ve zaman denilen şey çok hızlı geçiyor. Ben derim ki içinizdeki sese kulak verin, sonuç ne olursa olsun size mutlaka size bir şeyler katacaktır.
 

Ben de Kibritçi Kız ve Bu da mı gol değil? e gönderiyorum bu mimi. Bakalım onların iç sesi neler diyor?

0 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

Yorum Gönder

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top