30 Ocak 2014

Blogger'a girdiğimde Ben;


Heeyyyyyy


ve beni kıskananlar;


Bu postu okuduktan sonra yüz ifadesi hala gülme şeklinde olan herkese keyifli bir gün dilerim,
diğerleri tırnaklarını yemeye devam etsin hahahah ;)

Follow Me on

Facebook | Twitter | Instagram | Pinterest | Bloglovin'

14 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. çok tatlısın sen ya :)

    YanıtlaSil
  2. ahahahaaaa :) alemsin hakikaten :)))

    YanıtlaSil
  3. ben hala cendermeye gülüyorum bakıp bakıp :D

    YanıtlaSil
  4. Harika olmuş ya fotoğraflar bitirdi beni :)))

    YanıtlaSil
  5. :)) ben çook güldümm fotolar çuk oturmuşş

    YanıtlaSil
  6. Vuu araya mahmut tuncer de koymuş haydi halaya :)

    YanıtlaSil
  7. Delisin kuzum ya :D Seviyorum seni :) Kıskananlar çatlasın ohhhhh <3

    YanıtlaSil
  8. Hhahahahha masAllah Tebrikler kuzum gozu olanin gozu ciksin hahahha :D

    YanıtlaSil
  9. :) hep daha iyiye inşallah, sevgiler...

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top