24 Ocak 2014

Twitter Toplu Direkt Mesaj (DM) Silme Uygulaması

Geriye sayım yapılan bir Cuma öğleden sonrasından herkese pek bi selamlar blogcum

Gün geçmiyor ki hayat kurtaran bir şey öğrenmeyeyim ve de siz folovırlarımla paylaşmayayım. Bugünkü zıngırtımızın konusu Twitter'daki direkt mesajlarımızı toplu halde ve kolayca silebilmek. Eğer siz de benim gibi Twitter kullanan ve geçmiş yazışmalarını temizlemek isteyenlerdenseniz doğru yerdesiniz. Yaklaşın yamacıma hep birlikte nasıl yapılacağını inceleyelim.

Bu uygulamayı ya da türevlerini kullanan arkadaşlar mutlaka vardır, ama bilmeyenler için bu postu 10 dakikalık çay molamı piç ederek hazırlamayı bir görev bildim. Bildiğiniz gibi Twitter tweetlerinde ve direkt mesajlarında 140 karakter sınırı var. Hal böyle olunca direkt mesajda 2 kelam laf etmek için en az 5-6 mesaj göndermek gerekiyor, e karşı tarafın da bir o kadar mesaj gönderdiğini ve muhabbetin uzadığını düşünürseniz DM kutunuz gereksiz doluyor. Ben daha önce DM kutumu boşaltmak için defalarca Twitter toplu direkt mesaj uygulaması denedim. Ancak denediklerimden hiçbir sonuç alamamıştım. Üstüne Twitter'ım uygulamayı kullanabilmek için verdiğim izin sebebiyle uygulama tarafından saçma sapan bir sürü hesabı takibe aldı, bir de onları anfolov etmekle uğraştım. Bu kadar lafın üstüne şimdi size bugün tesadüfen bulduğum bu siteyle Twitter hesabımdaki 1 yıllık DM geçmişimi birkaç dakikada temizlediğimi söylesem? Bir süper kahraman yalan söylemez. İnanacaksınız tabisi.

Operasyon öncesi

Sonrası


Şimdi canikolar bu uygulamayı kullanabilmek için Twitter üzerinden izin vermeniz gerekiyor. Twitter uygulamaları Facebook’ta olduğu gibi öncelikle erişim izni ister, al gülüm ver gülüm hesabı. Ayrıca bazı uygulamalar yüklenirken kendi Twitter hesaplarını otomatik olarak takibe aldırır, sizin adınıza paylaşımda bulunabilir, başka hesapları takibe alabilir ya da içlerinden en kötüsü şifrenizi kaydedebilir. Bu yüzden uygulamayla işiniz bittiğinde Ayarlar menüsünden Uygulamalar’a giderek uygulama iznini kaldırmanızı tavsiye ediyorum.


Twitter Toplu Direkt Mesaj (DM) Silme Uygulaması'na buradan ulaşabilirsiniz.

Follow Me on

Facebook | Twitter | Instagram | Pinterest | Bloglovin'

10 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok uzun zaman önce yapılmış bu yorumu yeni fark ettiğim için kendime çok kızdım :D

      güzel yorumun için çok ama çok teşekkürler :D arada bi gel sen de olur mu? ;)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  2. enem burada varmış ben bu uygulamayı ne aradım ne aradım :D sonunda buldum başka yerden .. Sonuç olarak neymiş önce Selma'nın bloguna bakmak gerekmiş :D

    YanıtlaSil
  3. bazı dm ler silinmiyor neden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu nasıl bir soru sorma şeklidir arkadaş hesap sorar gibi?!!!

      Ben programın yazıcısı değilim, sadece kullanıp memnun kaldığım bir uygulama olduğu için paylaştım. Olmuyorsa koca kıçını kaldırıp bir zahmet kendin araştırıver, her şeyi devletten bekleme!

      Sil
  4. Silinmeyen DM'lerin sebebi; karşı tarafın hesabını dondurmuş veya hesabı askıya alınmış olması. İki taraftan da silinmesi gerektiği için, kapalı hesap üzerinde işlem yapamazsınız

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler paylaşımınız için. Bu uygulama bizdeki giden ve gelen mesajları siliyor amladım da karşı tarafın dm kutusuna gitmiş mesajlarımızı da siler mi ? Cevap verirseniz memnun olurum. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar
      Twitter’ın DM mantığında mesajlaşmada bir taraf mesajları silerse diğerinin mesaj kutusundan da silinir. Dolayısıyla kendi DM kutunuzdan silinen toplu mesajlar için (Mesaj silme programında herhangi bir bug, hata olmaması durumunda) de aynısı geçerli.

      Sil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top