20 Ocak 2014

Selam gençler! Yeni sıfatım

Sen göz seyirmesi diye gidersin, Hipermetrop Astigmat çıkar. Bendeki şansa tükürem. İki haftadır geçmek bilmeyen göz seyirmesi şikayetiyle göz doktoruna gittim. Göz seyirmesi ki öyle böyle değil. Sağ gözümde bir tutuyor iki,üç saat falan non-stop. Geceleri uykudan uyandırıyor falan. İş gün geçtikçe sinir bozucu bir hal almaya başladı nette biraz araştırdım ve göz kaslarıyla ilgili bir rahatsızlık olabileceği düşüncesiyle tuttum doktorun yolunu. Ben tabii bugüne kadar hiç göz problemi yaşamadım ya rahatım. Bir şey çıkmaz yae, "stresten" der verir bir-iki damla gönderir diye düşünüyorum. Doktor şikayetin ne dedi? Görmekle ilgili bir sorunum yok ama sağ gözüm iki haftadır durmadan seyiriyor dedim. Oturttu koltuğa. Bi odak testi yaptı. Benim sol göz on santim kala pıt kayıyor. Bir denedi yok, iki denedi yok. Sol gözde kayma var dedi. Nasıl yani benim sağ gözüm seyiriyor dedim, meğer sol gözüm bozuk olduğu için ben farkında olmadan hep sağı kullanıyormuşum ve sağ gözümü yormuşum. Te allam. Benim surat iki nokta üstüste + S. Sonra çeşitli aletlerle baktı gözlerime. Gizli bir göz bozukluğun olabilir, sana yirmi dakika arayla üç kez damla damlatacağız, sonucuna göre tedavi vereceğiz dedi doktorum. O damlaların ağzıma, pardon gözlerime sıçacağını bilseydim yanımda birini götürürdüm. İlk damlada koridorun öbür ucundaki insanları göremezken ikinci damlada bir metre uzağımda kucağında çocuğuyla oturan kadını, son damlada ise nihayet kolumdaki saati, elimdeki telefonun tuşlarını göremez oldum. Oha dedim noluyo? Hayat bildiğin flulaştı git gide. Görmemek böyle bir şeymiş demek! Beni tuttu mu eyvah eve nasıl gidecem korkusu? Göya hastaneden çarşıya, sonra kuaföre gidecektim, oradan da eve gidip temizlik yapacaktım. Hepsi yalan oldu. Asansörde "0" düğmesini bulup basamadım ya la! Benle birlikte binen birine -kadın mıydı erkek miydi ayırt edemedim- 0'a basar mısınız ben göremiyorum da dedim, farkındayım çünkü 0'a bastım az önce dedi. Vay amk ayaküstü ezikledi de beni. Benim iğne ucu kadar gözbebeklerim o damlaların etkisiyle neredeyse gözümün tamamını kaplayacak kadar büyümüş. Ben bi de Allahın gerizekalısı göz makyajıyla gittim mi göz doktoruna, alaca bulaca olmuş mu yüzüm. Aynaya bak diyeceksiniz ama görebilsem! Neyse Allahtan tramvay var, hastane tramvay durağına 2-3 dakika uzaklıkta. Ben muhtemelen 20 dakikada falan vardım. Çünkü yoldayken tramvayın kornası çaldı, 15 dakikada bir geçiyor ben sonrakine güç bela yetiştim. İnsanların yüzlerini seçemiyorum ama hislerim yok olmadı ya anlıyorum ki herkes mal mal bana bakıyor. Haksız da sayılmazlarmış ablama gittiğimde ne bu yüzünün hali dedi, artık ne durumdaydı bilemiyorum. Gittiğim gibi ağlamaya başladım, ağladıkça damlalar yaktı gözlerimi cayır cayır, sonra sızıp kalmışım ablamın klasik şönil salon takımının üçlüsünde. Uyandığımda elim olayın üstünden 4 saat geçmişti ama ben Selo kişisi hala saati göremiyordum, telefonun tuşlarını seçemiyordum. Baktım göremiyorum kendimi yarı karanlık dünyama geri döndürdüm. Tekrar uyandığımda 6,5 saat geçmişti ve ben yüzümü gözümü insana benzetmeye çalışarak tuttum gözlükçünün yolunu. Yollarda gördüğüm gözlüklü insanların çokluğu içimi rahatlattı, onlara sarılıp ben de sizden biriyim artık deyip onlara sarılmak istedim. Evet evet yapmak istedim bunu. Gözlükçüden çıktığımda sonuç buydu. 



Selam dünya, ben Selo, tanımadın mı? dur bi gözlüklerimi çıkarayım tanıyabilecek misin?! Hee evet dört göz Selo. Tamam lan sen de vur, sen de dalga geç. Möhühühü :( Gözlüklü yeni sıfatım hakkında herkeş bir şey dedi. Selo sanki sende hep bir şey eksikmişte o da gözlükmüş dediler. Cool oldun diyen de oldu, değişik bir seksapelite kattı diyen de, şebek diyen de, şirine diyen de. Lakin kimse yadırgamadı. Ne yalan söyleyeyim ben de yadırgamadım, ama gözlüklerimin belli belirsiz bir kenarlarda beni bekleyen 30'lu yaş sendromunu hönk diye ortaya çıkardığını da inkar edemem. Annemin olayla ilgili yorumu; Gözlüksüz birini beğenenip evlenemedin, gözlüklerle hiçten beğenemezsin. Evde kaldığının resmidir!

Ne derler, etme bulma dünyası. Çok değil daha 2 hafta önce gözünde gözlüklerle uyumaya çalışan annemle şu tweetle dalga geçmiştim, ilahi adalet tecelli etti.
Dilim kopaydı da söylemeyeydim, açaydım kollarımı getme deyeydim. Burası böyle değildi ama neyse, siktir edin.




13 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. hatun sen her halinle güzelsin :)

    YanıtlaSil
  2. aöf kör eyyi gözlerini derdi annem olsaydı:)yakışmıştır herhalde belli olmuyor yummuşsun suratını:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.supercellma.com/2014/01/bursa-blogger-bulusmasi-vol2.html bu yazımda gözlüklü belirgin fotoğraflarımı görebilirsin :)

      Sil
  3. öyle berbat bir göz hastalığıya uğraşıyorum ki şuara yazının başını tek gözle okuyunca aman dedim göz seyirmesi batması ise kesin bu o akut konjoktivit denen hastalıktır :) neyseki sen de durum farklıymış
    geçmiş olsun gözlüklü halin de pek şirin olmuş
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heaa öyle bir şey duydum ben de geçen gün bir arkadaş ortamında, benim ki çok şükür çok ciddi değil ama işte bu astigmat mereti baş ağrısı yapıyor diye mecburen gözlüğe geçtim, sağolasın şekerim :)

      Sil
  4. Çok yakışmış birrr :) Ben alırken gözlükçüden ağlamıştım yaaa ben gözlüklü mü olacağım tribinde 18'imdeydim. Sonra annen gibi gözümde unutup uyuduğum oldu. Bir süre lens taktım astigmatı yoktu o zamanlar şimdi çıkmış. HD'si bilem var. Azıcık takıl transfer olursun. Öptüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seni var ya pek çok severim biiirrr :) kız benim işim şipşak 10 dakikada bitti! Yüz yapıma uygun 10'a yakın model gösterdi, hepsini denedim ve hiç tereddüt etmeden "bu" dedim, aldım çıktım :) gözlükler yeni belirginleşmeye başlayan kaz ayaklarımı gizliyor, işe yaradı çaktırma :D öperim

      Sil
  5. Doktor damlalari damlatinca goremeyecegini soyleseymis en azından birilerini cagirirdin. Halletmissin neyse ki gecmis olsun. Gözlükler cok yakışmış bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana sadece buradan işe gidecek misin? çalışman gerekiyor mu dedi, ben de yok dedim. Sandım ki iş uzun sürecek diye :S çok sağol kuzucum ben de beğendim bu halimi başta biraz adapte olamasam da :P

      Sil
  6. Selom itiraf ediyorum :) Aslında bende gözlüklüyüm ama kullanmamakta diretiyorum :) Uzağı göremiyorum ve göz numaralarım daha da büyümüş ama ben yine ısrarla kullanmamaya devam ediyorum :/ Küçükken gözlüklere özenirdim hep gözlük takmak isterdim şimdi de büyüdüm gözlük verdiler kullanmak istemiyorum :)

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top