13 Ocak 2014

Şikayet Var | Evo Bilgi Teknolojileri


Daha önce bataryası çok çabuk şarj ve deşarj olduğu için, kamera ve kameralı uygulamalarda hata oluşturan distribütör garantili olan S4 'ümü Evo Bilgi Teknolojileri firmasına servise gönderdim. 4 gün boyunca çeşitli sebeplerden dolayı arıza kaydının açılmasını beklediğim telefonum arıza kaydının açılmasının 2. gününde batarya değişimi ve yeni yazılım yüklemesi yapılarak geri gönderildi. Oysa şikayetlerimin çoğu yazılımsal sorunlar gibi görünüyordu ve firma bu şikayetlerin hiçbirini yazılım yüklemesi yapıldıktan sonra test etmeden gönderdiği için telefon servisten geldiğinde şikayetlerimin batarya sorunu hariç aynen devam ettiğini gördüm. Telefonu servise göndermek iş değil, sorun olan telefonun serviste olduğu dönemde bilgi almak kısmı. Bu yüzden sorunlar telefonu tamamen kullanılmaz duruma getirene kadar bekledim ve ancak 2 ay dayanabildim. Telefonum flaşlı birkaç tane fotoğraf çektiğimde komple kapanıyor, aynı şekilde uygulamalardayken kamera bağlantısını kullanmak isterseniz maalesef telefon yine kapanıyor ve bataryasını çıkarıp takmadan açılmıyor. Ses açma kapama tuşu çalışmıyor. Telefonumu gün geçtikçe sıklaşan şikayetler nedeniyle 25 Aralık'ta tekrar servise gönderdim. Ancak o günden beri servise ne mail ne de telefonla ulaşamıyorum. Ekrandaki bilgi ilk 7 gün "Tamiri yapılıyor" şeklindeydi şimdi "Servisine gönderildi". Anlamıyorum ki servisine gönderildi ne demek? Bu telefon servisine gönderildiyse siz necisiniz? Bir hafta tamiri yapılıyor bilgisi varken mevcut ekrandaki bilgi neyin nesidir? Muhatap bulamıyorum, bilgi alamıyorum, mağdurum. Cep telefonu ve tablet alacak kişiler kesinlikle EVO Bilgi Teknolojileri garantili ürün almayın. Zaten Google'da arama yaptığınızda firma hakkında gereken şikayet ve bilgiye kolayca ulaşabilirsiniz.


Şikayet Var sitesine üye olan arkadaşlar varsa kendilerinden bir dakikalarını ayırıp şikayetime destek vermelerini rica ediyorum. İnsanlık namına.

http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2195978

6 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Canım aynı telefon beni de canımdan bezdirdi, Allahtan 1 hafta içerisinde iade formu doldurmuştum da geri aldılar, ödeme yaptılar. Bidaha da evlerden ırak samsungmuş bilmem neymiş, iphonun gözünü seveyim.. Şimdi girip şikayetini destekliyorum

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle ithalatçı firma garantisi mi aslaa özellkile evo garanti karsımda muhatabım yok o kadar para verip bi sene telefonu kullanamamak gerçekten cok üzücü

    YanıtlaSil
  3. Note 5 aldik evodan keske almaz olsaydik. 4 kere servise gitti yine hala sorun duzelmedi. Musteri menuniyeti sifir. Paranizla rezil olmak istemiyorsaniz uzak durun

    YanıtlaSil
  4. Note 5 aldik evodan keske almaz olsaydik. 4 kere servise gitti yine hala sorun duzelmedi. Musteri menuniyeti sifir. Paranizla rezil olmak istemiyorsaniz uzak durun

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşlar evo da teleservice telpa hepsi aynı halt ..1 günlük tele dahi alakart yanmış şu değmiş bilmem ne olmuş deyipte para isteyecek kadar adiler şerefsizler o ç... Onelpus oppo xmui vs alın uğraşmayın garanti ile xda dan istediğiniz sıkıntıyida çözün..

    YanıtlaSil
  6. Arkadaşlar evo da teleservice telpa hepsi aynı halt ..1 günlük tele dahi alakart yanmış şu değmiş bilmem ne olmuş deyipte para isteyecek kadar adiler şerefsizler o ç... Onelpus oppo xmui vs alın uğraşmayın garanti ile xda dan istediğiniz sıkıntıyida çözün..

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top