08 Ocak 2014

Şiirimsi bir şey

Ben cellma,
29 yaşındayım, Ağustosta nasipse 30.
Bu yaşıma dek hoşlaştığım çok insan olmuştur ki biraz zor beğenirim.
Bir kaç adam sevdim, bir kez aşık oldum.
Tezcanlı bir yapım var, fazla sabırlı biri olduğum söylenemez.
En azından böyle insanın içini kımıl kımıl eden konularda.
Genellikle neşeli, konuşkan, yüksek enerjili şahsına münhasır biri olduğumu söylerler. Sanırım doğru.
Yaklaşık bir ay önce bir adamla tanıştım.
Sabretmeyi,
Dakikaların ne kadar uzun olduğunu,
Günlerin geçmek bilmezliğini,
Kaburgalarımdan içime doğru batan tatlı hissin düpedüz özlem olduğunu öğrendim.
Bir yanım rutininde yaşarken hayatı
Bir yanım kaplumbağa hızında ilerleyen zamana inat onu bekliyor, çok sevilecek erkek kişisini.
Ben cellma,
Son zamanlarda tek isteğim zaman denen şu lanet kavramın onu bana getirmesi.
Zira artık göğüs kafesime sığamıyorum...


4 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. canım benımm yazına bayıldım *-* ne hoş yazmışşın ..
    çekiliş sonucunu sabırsızlık beklıroum inşallah ban çıkar *-*
    sevgıler

    YanıtlaSil
  2. ilk post listede göründüğünde şöle bişey okudum hatırlıyorum tezcanlı kısmından sonra " geçenlerde bir adam tanıdım..."yoksa ben kafadan mı uyduruyom:(neyse güzel yazıydı ama eksik geldi bak şimdi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum doğrusun, kafayı falan yemedin yani, şayet dikkat ettiysen aynı posttan iki tane gözüküyordu hatta. Ben bunu e-posta taslaklarımda duran bir yazıdan düzenleyip yazdım, ancak hem bu yazıyı hem taslağı gönderdiğim için iki post oldu, bir tanesini sildim ama olması gerekeni silmişim :S sen uyarmasan ben pcden girip kontrol edene kadar kalacaktı öyle :(

      Sil
  3. ne diyelim Allah kavuştursun cnm.
    bütün Selma lar böyle midir acaba? bende sabırsız biriyim. bir de hep gülümserim hayata :)

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top