24 Ocak 2014

supercellma 2 yaşında!


Festivaller başlasın, havai fişekler patlatılsın!
Blog dünyasına bodozlama dalan esas kızımızın blogu supercellma 2 yaşında!!!

Selam gençler!
Ben Selo, ıı şey biraz heycanlıyım. Yok ya biraz değil çok!
24 Ocak 2012'de başladığım blog maceramda 2. yıla girdik.
Bu zaman zarfında siz çok sevgili folovırlarımla yine çekinmeden paylaştım her şeyimi.
yeri geldi trend bloglarını tiye aldım bugün ne giydim postu yaptım, 
yeri geldi evrime inanmayanlara tepki olarak postlar yaptım, 
yeri geldi patronuma karşı tek kişilik grev başlattım ama kazanan yine emekçi insan oldu, 
yeri geldi azmin zaferi dedim, 
yeri geldi daha taşınmadan vukuatlara başlayan müstakbel komşuma (artık resmen komşum) sövdüm...
Ben bunları yazarken;
Seviyorum kızım seni deyip yazdığım ne varsa bıkmadan okuyan,
 yorumlarıyla, mesajlarıyla, mailleriyle yanımda olduğunu hissettiren, 
tıklamalarını eksik etmeyen supercellmaseverlere on yüz bin kere teşekkürler. 
Ben blogum aracılığıyla çok güzel arkadaşlıklar edindim, 
Kötü bir haber verdiğimde mail kutum hiç boş kalmadı, 
iyi dilekler, "senin için yapabileceğim bir şey var mı" soruları geldi hep en samimisinden.
Bazen yakından kıçımın dibinden, bazen kilometrelerce uzaktan, dünyanın öbür ucundan okundum. 
Bazen hepsi.
Zaman içinde gördüm ki blogu açmak benim hayatım boyunca yaptığım en doğru şeylerden biri.
İki yıldır depresyona girmiyorum lan ben :)
Blog benim antidepresanım, ağlama duvarım, günlüğüm, köprüm, her şeyim.
Bu sayfayı açmak benim, ama onu bugünlere getirmek hepimizin başarısı.

Günün anlam ve önemini belirten konuşmayı yapmak üzere sözü; 

siz çok sevgili folovırlarıma bırakıyorum. Haydin beni tebrik edin! :)
Bu vesileyle blogumla ilgili düşüncelerinizi, 
en sevdiğiniz yazımı, 
eleştirilerinizi,
aklınıza ne geliyorsa, 
içinizden ne geçiyorsa benimle paylaşır mısınız? 
Haydi yorumlarınızı bekliyorum, çiçek göndermek isteyenler iş adresime gönderebilir :p 
yihihihuuuu iyi ki buradayım, iyi ki varım mehehe :D
öperim.

Bir de kıskanmaya sebebiyet vermek, yanlış anlaşılmak istemem ama ismen teşekkür ettiğim birkaç kişi var;
Maillerini hiç eksik etmeyen, gerçek bir okuyucu olan Onur YILMAZ'a

Yorumlardan yola çıkarak son 1 yılda en çok yanımda olan;
Kibritçi Kız,
Ters Pabuçlar,
Hasır Şapka Derya,
Selma'nın Dünyası
Pınarın Dünyası
Tibet'in Annesi,
Amaçsız Çocuk Tribi,
Oytunla Hayat,
Şanselize Bulvarı,
Nurcan İşlek,
Gözde Yaşar Altunbaş,
Asortik,
Saklı Bahçem,
Yeliz İnceoğlu,
Belle Amie,
Shewgy,
Shirin Serkan,
Bademle Buduk ve
Denizin Yıldızı'na

ve yorumunu görünce ay ben onu nasıl unuttum diye kendime kızdığım Yasemin Alimci'ya
kokulu öpücükler ve kalp kalp kalp. Sizi daha bi çok seviyorum!!

26 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Supercellma 2. Yılın kutlu, mutlu, huzurlu,umutlu,paralı, pullu,kısmetli,bebekli,şanslı,bol okuyuculu, sponsorlu ve bol çekilişli olsun İNŞALLAHH :)))))99

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Betüş, üst kattan Selo'n :)

      Sil
  2. 2.yılın kutlu olsun.. iyi ki varsın ve iyi ki burdasın...
    senin gibi dobra, doğal, neşeli, özü sözü bir, harbi, güzel bir insanın blog yazıları da kendi gibi sevimli oluyor..
    ben de kendiminkini kutladım geçen gün..1 hafta arayla başlamışız bloğa..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Canım, öyleyse diyorum ki mutlu yıllar bize :)

      Sil
  3. Seni tanıdığıma o kadar mutluyum ki :))) ben havai fişekleri patlattım hadi bi şampanya kap da gel :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Wuhuhuhu! reddedilemez teklif, bunu gerçekleştirelim b' ara :) muahhh :*

      Sil
  4. Canımmm severim seni memleketlim bağrıma basar seni seve seve çook seve seve :D demem o ki, iyi ki tanıdım seni bir de gül cemalini görmek kısmet olur inşallah, yolun bahtın açık olsun :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seviyorum seni toprağam :) bir gün elbet görüşürüz be, hep birlikte nice yıllara, çok öptüm seni

      Sil
  5. Cnm bnm hayirli olsun nice yillara. Viele grüsse aus deutschland :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an pazarlama departmanından bir arkadaştan yardım istedim, burada ne demek istemiş diye? Adam tercüme etmeden önce oo hayranların sınırlarını aştı dedi, kikirdedik :) Çok ama çok teşekkürler, hep benle ol olur mu?
      Danke und auch Viele Grüße aus Bursa :D

      Sil
  6. Supercellma blogunuzu çok severek takip ediyorum. Nice mutlu yıllara:) Ankara'daki bir Bursalıdan sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hep birlikte mutlu yıllara, memleketinden kucak dolusu sevgiler :)

      Sil
  7. Ne güzel bir doğumcünü yazısı olmuş bu :) Daha nice 2 yılla kutla güzel blogunla , hep güzel şeyler yazdırsın sana hayat ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok ama çok teşekkürler, her şey hepimiz için güzel olsun inşallah, sevgiler, Selo :)

      Sil
  8. SuperCellma bloğun iyi ki doğmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi ordan, asıl sen iyi ki doğmuşsun, tribini sevdiğim :)

      Sil
  9. Bu arada yeni görevinde başarılar... hayırlı olsun..
    bol bol operasyon yaparsın artık... :)

    YanıtlaSil
  10. Canım 2. yılın kutlu olsun. yazılarını çok seviyorum, samimi buluyorum. en samimi blog seçebiliriz seni :)
    gerçekten emek harcanan bi blogun var bence. geçen yıllar sana güzel şeyler getirsin hep.

    YanıtlaSil
  11. Esas kızın Esaslı Blogunun 2. yaşı Kutlu Olsun ;)

    YanıtlaSil
  12. Canım benim kutlu mutlu musmutlu olsun. İyi ki açmışım blogumu iyi ki açmışsın iyi ki sana rastlamışım :) kocaman kocaman öpücükler...

    YanıtlaSil
  13. oleeeey eskidin yaniii.
    :)

    (zamanın olursa bloguma bi baksan yaaa. sade ve derin deep tone yazımaaa lütfeen)

    YanıtlaSil
  14. Nice nice blogger yıllarına diyelim.Sen yazılarını iştahla yazmaya,bizlerse keyifle okumaya,takip etmeye devam ;)

    YanıtlaSil
  15. Umarım 2. yaş nice yaşlara, huzurlu şekilde ulaşmayı sağlar. :)))

    YanıtlaSil
  16. sana ve diğer arkadaşlara yazdığım yorumlar gitmemiş noluyo bilemedim explorer dan deneyeyim birde dedim:(2.yaşın kutlu mutlu olsun neler yazmıştım tüh:)inşallah burada mutlu yuvanı bebişlerinin gaz sorununu da okuruz gün gelir gözlerin gibi talihinde güzel olun selma

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top